Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، جمعی از مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان بابل با حضور در صحن علنی مجلس پیگیر مطالبات مردمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

در این دیدار دانشجویان با علی کریمی «دبیر هیأت رئیسه و عضو کمیسیون آموزش»، مهدی سعادتی «عضو کمیسیون امنیت ملی»، احمد نادری «نائب رییس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات»، حسین رجایی «عضو کمیسیون اجتماعی» و کیوان مرادیان «عضو کمیسیون انرژی» دیدار حاصل شده و از نماینده‌ها نکات ذیل مطالبه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بررسی راه‌حل برون‌ رفت مجلس از آسیب‌های اجتماعی و لزوم نگاه تمدنی نمایندگان در حل معضلات اجتماعی، لزوم تبیین جایگاه زن در نگاه اسلام و بررسی شاخص‌های خانواده‌ی اسلامی، تعیین تکلیف وضعیت آموزش عالی در وزارت بهداشت، آموزش و درمان پزشکی و لزوم شفافیت آرای نمایندگان در امور مختلف از مطالبات بوده است.

برنامه‌ریزی جهت تشکیل پارلمان دانشجویی شهرستان با حضور دو نماینده‌ مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، پیگیری معضلات محل دفن پسماند، بررسی تخصصی ارتباط بین صنعت و دانشگاه، پیگیری بودجه‌ فرهنگی موسسات غیرانتفاعی آموزش عالی از دیگر مطالبات بوده است.

 

در این مطالبه مقرر شد، مساله‌ بررسی آسیب‌های قرارداد نفتی موسوم به B.O.O به‌طور جدی توسط برخی از نمایندگان دنبال شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پیگیری مطالبات مسوولان بسیج دانشجویی نمایندگان مجلس عضو کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تبیینی مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

سجاد صدیقی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

وی، مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود.

صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.

وی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و بیان کرد: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نماییم.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه