Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، ابراهیم شیرکوند مسئول کمیته ورزش ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران، دهه فجر انقلاب اسلامی را یک رویداد بزرگ و تولدی شگرف برای ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران رویدادی مردمی و تحت هدایت مردی الهی رقم خورد.

وی گفت: پیش از انقلاب، ما کشوری به دور از بسیاری از پیشرفت های حوزه های گوناگون بودیم اما هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی به خودباوری رسیده ایم و حتی می توانیم با قدرت های برتر دنیا در بسیاری از زمینه ها رقابت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته ورزش ستاد دهه فجر ورامین ایام دهه فجر را سمبل و سرآغاز دانست و درباره بزرگداشت این دهه توسط کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر ورامین افزود: بیش از ۵۰ عنوان برنامه و رویداد ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در این ایام توسط ورزشکاران و جوانان ورامینی پیش بینی شده است که امیدواریم این برنامه ها در کنار رقابت و رفاقت باعث نشاط همگانی شود.

شیرکوند در خصوص رقابت ها مختلف در این ایام بیان کرد: اعزام تیم های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری که دراین ایام پیش بینی شده است یکی از برنامه های مهم این کمیته است و برگزاری کارگاه های آسیب اجتماعی با محوریت اعتیاد و رفتارهای پرخطر نیز پیش بینی شده است.

وی برگزاری اجرای ورزش های زورخانه ای، مسابقات دارت، همایش اتومبیلرانی و موتور سواری، مسابقات اسکیت سرعت، مسابقات کاراته، طناب کشی، کیک بوکسینگ، کبدی،تیراندازی و نمایش های شاد و مفرح را از دیگر برنامه های این کمیته اعلام کرد.

مسئول کمیته ورزش ستاد دهه فجر ورامین ادامه داد: خانه ورزش روستایی در روستای موسی آباد بختیاری در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد و چندین همایش کوهنوردی و طبیعت گردی برای جوانان مشتاق نیز در این ایام در نظر گرفته شده است.

شیرکوند حضور در مراسم های پیش بینی شده ایام الله دهه  فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و اجرای حرکات نشاط آور ورزشی در این  روز را حسن ختام برنامه های این کمیته دانست.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز همایش اتومبیلرانی و موتورسواری انقلاب اسلامی ستاد دهه فجر پیش بینی شده کمیته ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد یوسف نژاد هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مناسب برای بازنگری در آثار و اندیشه‌های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد و گفت: شهید مطهری بحق در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه‌های اسلامی سرآمد بود به گونه‌ای که امام راحل پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و جهاد علمی بود و در طول عمر خود با کج روی ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت همچنین در اسلام شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

سرهنگ مقصودی مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ساری نیز از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در قالب اندیشه مطهر، پیاده روی پایوران و سربازان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری و شعار سال، عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از مربیان، معلمان نمونه و مدیران برتر بسیج، نواخت زنگ سپاس معلم و زنگ انشای مطهر در مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست های تربیتی بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری اهم این برنامه‌ها در این هفته است.

مقصودی در پایان شهید مطهری را الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی نام برد که بیش از ۷۰ عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

کد خبر 6087552

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود