Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:43:29 GMT

تعدد پروژه‌ها عامل تکمیل نشدن محور شهرکرد- لردگان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۱۵۴

تعدد پروژه‌ها عامل تکمیل نشدن محور شهرکرد- لردگان

حمید ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پروژه «شهرکرد» - «بروجن» - «لردگان» دارای ۱۶۰ کیلومتر طرح چهار خطه و دو تونل است.

وی با بیان اینکه ۱۵۷ کیلومتر از پروژه چهار خطه این طرح اجرا شده است، عنوان کرد: از ابتدای امسال ۳۰ کیلومتر از جاده زیر ترافیک رفته است.

معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سه کیلومتر از این جاده از خروجی «سفید دشت» تا ورودی «فرادنبه» به دلیل تداخل با لوله انتقال گاز و تملک دچار مشکل شده بود که با حل این دو مورد طی چند هفته گذشته، پیمانکار طرح مشخص و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی با بیان اینکه تونل موجود در گردنه «کره بس» از لحاظ فنی و ایمنی دارای مشکل است، ادامه داد: این محدوده در سنوات گذشته تعریض مسیر شده و چهار خط عبور تأمین گردیده است اما با توجه به مشخصات پایین این قسمت از نظر شیب طولی مسیر جایگزین به طول شش کیلومتر مشخص و در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر دو دستگاه تونل ۱۱۰۰ متری و ۱۴۰۰ متری و یک پل دهانه ۱۱۰ متری وجود دارد، مطرح کرد: تونل ۱۱۰۰ متری حفاری و ۶۵۰ متر از آن لاینینگ شده است.

معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: ۳۰ متر از تونل ۱۴۰۰ متری حفاری شده است.

ربیعی با بیان اینکه ۱۸۵ میلیارد اعتبار امسال برای این پروژه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار تخصیص یافته که تاکنون ۳۶ میلیارد آن از طرف خزانه واریز نشده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های کمربندی شمالی بروجن، پروژه «بلداجی» - «گندمان»، «قرح گوشکی»، «بروجن» - «مبارکه» و «بروجن» - «دهاقان» در مسیر این طرح قرار دارند، عنوان کرد: تعدد پروژه‌ها و کمبود اعتبار مانع از تکمیل شدن این پروژه شده است.

معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای تکمیل تونل اول ۱۱۰۰ متری حدود ۵۰ میلیارد تومان و برای تونل ۱۴۰۰ متری حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است.

کد خبر 5409283

منبع: مهر

کلیدواژه: بلداجی لردگان جاده راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک خطبه های نماز جمعه کرمانشاه دهه فجر آمار کرونا سیل کرمان برف روبی برف و یخبندان اردبیل تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • افتتاح ۲۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به ناغان
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا