Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مشکلات دانشگاه علوم پزشکی در استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی ندارد و همین موجب شده که در طول چند سال گذشته بیشترین حاشیه‌ها در میان همه دستگاه‌های اجرایی استان مربوط به این دانشگاه باشد.

از بکارگیری فله ای، قومی و طایفه‌ای و انتخاباتی نیرو در بیمارستان‌ها گرفته تا مشکلاتی که برای این نیروها پیش آمد و بسیاری از آنها در بدترین شرایط روحی اخراج شدند از جمله این مشکلات است که مسبب اصلی آنها خودشان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص نیروهای شرکتی بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج نیز از وضعیت کنونی خود به تنگ آمده از مسئولان استانی می خواهند که به دلیل مشکلات یاد شده به داد آنها برسند.

آنها می گویند به صورت آزمونی از میان چهار هزار نفر به صورت شرکتی در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ وارد این بیمارستان شده و الان نه ماه مشغول به کار هستیم.

در این مدت تنها چهار ماه به آنها حقوق داده شده که آن هم به صورت قطره چکانی است آنها می گویند نمی‌دانیم چگونه به خانه برویم و جواب زن و فرزند خود را چه بدهیم با این وضعیت سخت اقتصادی چرا باید این نیروها که به صورت قانونی و آزمونی وارد بیمارستان شدند چنین وضعیت بد و ناخوشایندی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ و پنجمین دیدار از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، با لوون، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار کرد.

یاران صیادمنش که در هشت مسابقه اخیرشان نمایش ضعیفی داشتند و 6 شکست متحمل شدند و دو تساوی به دست آوردند، در دیدار خانگی مقابل لوون هم نتوانستند نتیجه بگیرند و متوقف شدند.

تیم فوتبال وسترلو که در آخرین تقابل خود با لوون سه بر صفر شکست خورده بود، در این بازی هم به تساوی یک بر یک رسید تا 17 امتیازی شود و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو که در 11 دیدار این فصل ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته بود، در دیدار مقابل لوون از دقیقه 61 به زمین رفت که نتوانست نخستین گل خود را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار