Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران صنعت نفت همچنان به وعده های که به بازیکنان این تیم در خصوص پرداخت مطالبت آنها داده اند عمل نکردند تا این تیم رفته رفته با بحران های شدید تری روبه رو شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از پیروزی صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر برابر هوادار تهران بازیکنان این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان تصمیم به اعتصاب گرفتند و در بازی با خیبر خرم آباد در جام حذفی حاضر نشدند تا امیدهای صنعت در جام حذفی برابر خیبر قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان یک روز پیش از بازی با خیبر ۴۸ ساعت به بازیکنان خود استراحت داد و مقرر شد بعد از این زمان همه در آبادان حضور پیدا کنند تا در خصوص بازی با ذوب آهن تصمیم گیری شود. هرچند که بازیکنان اعلام کردند اگر پولی پرداخت نشود در بازی با ذوب آهن نیز حاضر نخواهند شد. 

پنج شنبه هفته گذشته ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان صنعت نفت پرداخت شد تا شاگردان منصوریان در تمرینات حاضر شوند و خود را برای بازی با ذوب آهن آماده کنند این در حالی است که قرار بود تا روز بازی با ذوب آهن و پیش از بازی با ذوب آهن ۲۰ درصد دیگر از مطالبات آن‌ها پرداخت شود اما این امر محقق نشد تا بار دیگر مدیران نفت به وعده های خود عمل نکنند. 

مدیران اعلام کردند که تا پایان این هفته ما باقی مطالبات بازیکنان صنعت نفت پرداخت خواهد شد تا دریافتی بازیکنان به ۶۰ درصد برسد. این درحالی است که بعد از واریز ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان تا کنون هیچ یک از وعده های مدیران صنعت نفت عملی نشده است و چناچه تا آخر این هفته دریافتی بازیکنان این تیم به ۶۰ درصد نرسد بازیکنان این تیم قرارداد خود را فسخ خواهند کرد.

این درحالی است که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم اعلام کرده است که اگر یکی از بازیکنان این تیم قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند وی نیز قرارداد خود را با این باشگاه فسخ خواهد کرد و از این تیم جدا خواهد شد. حالا به نظر می‌رسد چنانچه مدیران صنعت نفت تا پایان این هفته به وعده های خود عمل نکنند این تیم وارد بحران تازه و جدیدی خواهد شد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس بازیکنان این تیم بازی با ذوب آهن صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • صدر را بگیر
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر