Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@19:15:34 GMT

آغاز ثبت نام سفر به سوریه

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۴۵۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سازمان حج و زیارت،  علی رضا رشیدیان در نشست امروز - سه شنبه - شورای مدیران سازمان حج و زیارت گفت: تمامی افرادی که قصد نام نویسی دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه ziarat.haj.ir از روند ثبت‌نام آگاه شده و نسبت به این امر اقدام کنند.

وی در خصوص اعزام‌های نوروزی برای سفرهای اعتاب مقدسه در عراق و سوریه هم عنوان کرد: باید برنامه ریزی لازم برای اعزام های نوروزی به سرانجام برسد و امید است با انجام اقدامات، روند آن بزودی به مردم اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گسترش سویه جدید کرونا «اٌومیکرون» تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اعزام زائران به سفرهای زیارتی بسیار حائز اهمیت است و باید همکاران در این راستا توجه ویژه ای داشته باشند.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در موضوع سفر عمره مفرده هم امید است گشایشی در برقراری دوباره این سفر فراهم شود و زائران مطابق با شرایط ما و مبتنی برعزت، کرامت، سلامت وامنیت عازم این سفر معنوی شوند و بدین منظور شرکت عمره سعادت برنامه مدون و کاملی برای اعزام زائران در صورت برقراری مجدد عمره تدوین نموده است.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مداحان اشاره کرد و افزود: موضوع جهاد در فرمایشات رهبر انقلاب بسیار حائز اهمیت است چنانکه برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی زمانی جهاد با جان و دوره ای جهاد با اموال و در جایی دیگر نیز جهاد زبانی باید مبنای عمل باشد دراین راستا امروز رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای بر جهاد تبیینی دارند.

وی اظهار کرد : در سازمان حج و زیارت که یک مجموعه فرهنگی با رویکردی دینی است وظیفه داریم با بهره گیری از ظرفیت های زیارتی و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیینی حرکت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان حج و زیارت گفت : اعتماد عمومی یکی از بزرگترین سرمایه های این سازمان است که باید نسبت به به حفظ و حراست از آن اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید سازمان بتواند با توسعه اقدامات پژوهشی وهدفمند روز به روز در جهت بهبود و ارتقا بیش از پیش اقدامات و خدمات خود گام بردارد، گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اصلاح فرآیندهای اجرایی با تشکیل کارگروه های تخصصی و استفاده از ظرفیت و توان متخصصان و کارشناسان امر بود که به انجام رسید.

وی افزود: این اصلاح فرآیندها و تحول در اقدامات بسیار تاثیرگذار است ضمن آنکه باید توجه داشته باشیم هر تحول و اصلاح امور، دغدغه ها و مسائلی را به دنبال دارد که البته می توان با مشورت و همفکری، آنها را برطرف کرده یا به حداقل رساند.

رشیدیان تصریح کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌ها امری تدریجی است ضمن اینکه بسیاری از افراد بدنبال ایجاد ناامیدی هستند اما باید در مقابل هجمه ها مقاومت کرد و امور را به سمت اصلاح و بهبود پیش برد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه کار را با نقدپذیری واستماع پیشنهادات و نظرات صاحب نظران دنبال کنیم، عنوان کرد: نحوه مشارکت در هرحرکت اصلاحی بسیار حائزاهمیت است و همگان باید مشارکت کنند و جای شانه خالی کردن از مسئولیت نیست و هر کسی نسبت به وظیفه ای که بر عهده دارد باید به نحو احسن عمل نماید.

رشیدیان تصریح کرد: امروز که کشور با تحریمها و مشکلات اقتصادی مواجه است بیش از گذشته نیازمند فعالیت جهادی در همه حوزه ها هستیم از اینرو هر یک از ما در هر جایگاهی باید به این مهم اهتمام ورزد؛ ضمن اینکه باید در برابرهجمه های تخریبی دشمن که نسبت به ارزشهای اخلاقی، دینی و ملی صورت می گیرد جهاد تبیینی انجام پذیرد.

مدیرکل تغذیه و تدارکات سازمان هم در ادامه از آغاز آموزش ۱۲۰نفر در موضوع انبارداری خبر داد و گفت: بعد از اتمام این آموزش ها و دوره از میان این افراد تعدادی برای انبارداری انتخاب می شوند.

منبع: سازمان حج و زیارت این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سرمایه سوریه عراق مداحان سازمان حج و زیارت علی رضا رشیدیان سفر عتبات بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط آغاز نام نویسی برای سفرهای عتبات عالیات ایران منتظر تصمیم عربستان برای حج تمتع ۱۴۰۱ است اتصال ریل سوریه و عراق افزایش پروازهای ایران به سوریه نمی‌توانیم حملات در عراق و سوریه را به گروه خاصی منتسب کنیم متقاضیان سفر زیارتی سوریه به دفاتر زیارتی زیر نظر سازمان حج مراجعه کنند ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها حقوق معلمان معاف از مالیات می شود همه سرماخوردگی ها را باید اومیکرون تلقی کرد! آغاز ثبت نام سفر به سوریه جزییات افزایش حقوق سربازان در سال آینده + فیلم خانه های خالی از سکنه تهران نشانه چه اتفاقی است؟ چرا کلسیم برای حفظ سلامت قلب ضروری است؟ بیت کوین امسال ۱۰۰ هزار دلاری می‌ شود؟ خستگی جسمانی موجب مرگ زودرس در سالمندان می شود قیمت دلار ۶ بهمن ماه۱۴۰۰ نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی تسهیل می شود افزایش قیمت طلای جهانی ویتامین D چقدر در ابتلا به دیابت نقش دارد آپارتمان های زیر قیمت تهران مصوبه بورسی هیات دولت منتشر شد + جزییات قیمت یخچال‌ (لوکس‌ ترین / جدول) صادرات نفت ۸۲۰ هزار بشکه در روز اعلام شد تبعات بسته ماندن فهرست دارویی اعلام آخرین وضعیت طارمی بعد از شایعه سفر با جت شخصی واکنش ابهام برانگیز رییس باشگاه زنیت درباره احتمال جریمه و تبعید آزمون برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته پرواز اجاره مسکن در شهر تهران / رشد ۵۰.۷ درصدی اجاره‌ بها هشدار صندوق پول به کشور السالوادور برای کنار گذاشتن بیت کوین اجاره خانه در رشت چند؟ محدودیت هایی برای تزریق آسترازنکا التیماتوم پلیس به رانندگان پرخطر قیمت مسکن در تهران به ۳۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید / افزایش ۱۸۰ درصدی حجم معاملات تور پاتایا چند؟ ( جدول ) دو علامت اصلی ابتلا به اومیکرون چیست؟ چگونه ایده های نوآور بورسی در محیط «آزمون» به بلوغ می‌ رسند؟ درخشش مجدد ستاره اول در همایش رتبه‌ بندی صد شرکت برتر ایران جعبه سیاه پرونده شهرداری به ترکیه گریخته است صفوف خرید و فروش بورس متعادل تر شدند آمادگی برای واکسیناسیون ۸ میلیون کودک زیر ۱۲ سال فقط ۱۰ درصد زعفران تولیدی کشور در بورس کالا عرضه می‌ شود آخرین وضعیت آمار جهانی کرونا نرخ رسمی ۱۳ ارز کاهش یافت پژو پرشیا ۲۶۵ میلیون تومان شد (جدول) از قیمت روز لاستیک زودتر با خبر شوید! افزایش تعداد شهرهای زرد کرونایی استان کرمانشاه صندوق تثبیت بازار سرمایه عهده‌دار بازار سرمایه در روزهای بحرانی بهارستان نشینان به فکر تحمیل بیکاران به بخش خصوصی چرا خبر کناره‌ گیری نفیو پس از دو ماه منتشر شد؟ رشد ۱۵هزار واحدی شاخص کل بورس در ۳۰دقیقه آغازین معاملات از انبار ۳۳ شرکت سیمانی، آنلاین خرید کنید فقط ٣٠ کالا در سبد صادراتی غالب ایران به اوراسیا جدیدترین وضعیت ابتلا به کرونا در قزوین تشکیل دادگاه‌ های تجاری در ایران ضرورت دارد؟ آغاز چانه زنی برای برقراری روابط تجاری ایران و ژاپن افزایش موارد ابتلا به اومیکرون در سمنان و شاهرود اجرای آزمایشی قانون اساسنامه شرکت ملی پست تمدید شد DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرمایه سوریه عراق مداحان سازمان حج و زیارت علی رضا رشیدیان سفر عتبات سازمان حج و زیارت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد

رییس سازمان صدا و سیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن حکم جبلی رئیس سازمان صدا و سیما برای شیخ اکبری به این شرح است:

«بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ ‏اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‏عالی، به‏ موجب این حکم شما را به ‏عنوان "مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان" منصوب می‏‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‏‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسئول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه به ظرفیت­‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان­‌سازی رسانه‌ای و هم­‌افزایی ظرفیت­‌های سازمانی از مهم‏ترین وظایف شما است.

از خداوند متعال، موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مسألت دارم.

پیمان جبلی
رئیس  سازمان»

جزئیاتی از سنجش مخاطبان تلویزیون؛ "فضای مجازی" اضافه شد!

همچنین پیمان جبلی از زحمات خالصانه حجت‌ الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان، صمیمانه تشکر و قدردانی کرده است.

جواد شیخ‌اکبری متولد 1357 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و الهیات گرایش فلسفه و کلام اسلامی است. وی سوابق  مختلفی از جمله  سردبیری برنامه‌های زنده خبری، مدیریت گروه اقتصاد و سیاسی شبکه خبر، عضو شورای طرح و برنامه شبکه سه و پنج سیما و ... را در کارنامه خود دارد.  شیخ اکبری پیش از این  مشاور معاون سیما و  مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین دبیر شورای معاف سیما بوده است.

مدیریت و نظارت بر تولید مستندهای شاخص و ارزشی همچون «راز آرماگدون»، «خط امام»، «پایانی بر پایان»، «اشغال»، «نهم دی انقلاب سوم»، «بحران در سوریه» و ... از دیگر سوابق حرفه‌ای وی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال توقف
  • شیخ اکبری رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین صدا و سیما شد