Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@22:51:54 GMT

قتل جوان 25 ساله در ملایر / بازداشت قاتل 48 ساعت بعد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۴۷۱

قتل جوان 25 ساله در ملایر / بازداشت قاتل 48 ساعت بعد

 فرمانده انتظامی گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری، با هماهنگی با دستگاه قضایی ماموران پلیس آگاهی به همراه سایر یگان‌های اجرائی مسئول بلافاصله در صحنه حضور یافتند و در بررسی به عمل آورده متوجه شدند فردی حدود ۲۵ ساله بوسیله فرد یا افرادی نامعلوم مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

دستگیری قاتل جوان ۲۵ ساله ملایری

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر، با اشاره به اینکه به سبب شدت جراحات وارده فرد مجروح جان خود را از دست داد، افزود: از آنجاکه فرد یا افراد مجرم بلافاصله پس از ارتکاب این عمل مجرمانه متواری شدند، شناسائی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: در همین ارتباط با تلاش علمی و فنی مامورین این یگان و انجام حدود ۴۸ ساعت پیگیری مستمر و بی وقفه و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرانجام فرد قاتل به همراه همدستش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته، متهمان به جرم خود اعتراف کرد و در ادامه با تلاش ماموران پلیس آگاهی آلت قتاله نیز کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، فرد قاتل به همراه همدستش به مراجع قضایی تحویل شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری قاتل قاتل اخبار حوادث قاتل دستگیری قاتل جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد قیمت دلار فال طالع بینی قیمت طلا اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت سکه خاتمی دولت اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: دو روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید و عامل قتل متواری شده بود.

او اضافه کرد: با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت