Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی تاثیر بسزایی در آگاهی بخشی عمومی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر بهمن نقی پور در نخستین نشست هم اندیشی مسئولین روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز که سه شنبه پنجم  بهمن ماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد از روابط عمومی به عنوان قلب تپنده این دانشگاه نام برد و اظهار کرد: اطلاع رسانی دقیق  و انتقال صحیح  و به موقع اخبار و اطلاعات به مردم از وظایف روابط عمومی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ضمن تقدیر از همکاران تلاشگر در حوزه اطلاع رسانی با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها در بخش های مختلف این دانشگاه  روابط عمومی را به عنوان پل ارتباطی مابین مردم و دانشگاه عنوان کرد و افزود: این ارتباط باید به شکل دوسویه باشد چرا که اگر این پل ارتباطی نباشد اطلاعات سریع  و به موقع در اختیار مردم قرار نمی گیرد .

نقی پور با اشاره به اینکه ارسال لحظه به لحظه اخبار را مرهون تلاش‌های شبانه روزی همکاران روابط عمومی هستیم افزود: اگر اطلاع رسانی روابط عمومی‌ها نباشد توانمندی ها، تلاش ها، امکانات، شرایط علمی وآموزشی، درجات علمی و خدمات  همکارانمان در عرصه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمع و نظر مردم نمی رسد.

رئیس دانشگاه با تاکید بر آگاهی بخشی در تهیه اخبار و گزارش های خبری ادامه داد: یکی از مشکلات عمده در اطلاع رسانی توجه به موضوع  آگاهی بخشی و آموزش مردم در  مواردی مانند بهداشت و روان، تغذیه، مراقبت های مادران باردار، ارتباط خانوادگی  و بهداشت فردی ، بحث کرونا ، فشارخون و دیابت وغیره است که باید روابط عمومی‌ها در آموزش عمومی به صورت جدی ورود کنند.

وی ارتباط تنگانتگ با مردم توسط  مسئولان و کارشناسان روابط عمومی بخش های مختلف را متذکر شد و افزود : کارشاسان روابط عمومی باید با دید وسیع به همه مسائل نگاه کرده و با تکیه بر توان تخصصی متخصصان دانشگاه برای نگرانی‌ها و دغدغه های سلامتی مردم پاسخ ها وراهکارهای لازم را ارائه دهند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز استفاده از ظرفیت های بین بخشی در توسعه و تسریع فعالیت روابط عمومی ها در  واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز را یادآور شد و گفت: ما باید بتوانیم ضمن تعامل سازنده و همکاری و تعامل بین بخشی با  سازمان ها و نهاد های دولتی از جمله استانداری ، فرمانداری ، نیروی انتظامی ، رسانه های جمعی ، صدا وسیما و ... در راستای ارتقای سلامت جامعه قدم برداریم.

وی همچنین با اشاره به وظایف درون سازمانی روابط عمومی ها اظهار کرد: انتظار داریم مسئولین روابط عمومی‌ها از جزیره ای عمل کردن اجتناب کنند وبا همکاری وهمیاری وهمدلی با یکدیگر در پیشبرد اهداف دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نکنند .

نقی پور ضمن تاکید بر اینکه روابط عمومی های نه برای مدیران و یا فرد خاص بلکه باید برای رضای خدا کار کنند گفت: از زحمات وتلاش های تک تک روابط عمومی‌های واحدهای تابعه دانشگاه که همواره برای سلامتی مردم تلاش می کنند تشکر می کنم وبرای همه عزیزان آرزوی سلامتی وموفقیت دارم .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این نشست با تاکید بر ارتباط دوسویه بین مدیریت و کارشناسان ستادی و مدیران روابط عمومی واحد های تابعه دانشگاه گفت: تلاش خواهیم کرد تا با تعامل و همفکری در راستای اعتلای روابط عمومی در دانشگاه قدم برداریم.

امیر عزیزی خواستار توجه به اطلاع رسانی کامل ، صریح و شفاف در دانشگاه علوم پزشکی شد وگفت: انتظار می رود خدمات ارائه شده در بخش های مختلف به صورت کامل اطلاع رسانی شود و اگر خدمتی ارائه دادیم آن خدمت را به نحو احسن انجام دهیم.

وی احصای مشکلات روابط عمومی های واحد های تابعه در این نشست را یادآور شد و گفت: هدف از برگزاری این نشست اطلاع از مسائل و مشکلات روابط عمومی ها و سعی در رفع آنها است.

در ادامه جلسه مسئولین روابط عمومی واحدهای مختلف دانشگاه به بیان مشکلات و موانع پیش روی خود اعم از کمبود امکانات، عدم وجود پست سازمانی، عدم حمایت برخی از مسئولین، نبود برخی آموزش ها، و.... پرداختند.

در ادامه این نشست حمیده بردباری از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی درخصوص موضوعات مرتبط با خبرنویسی، ارزهاش خبری و سبک های خبری  مطالبی را خدمت حاضرین در جلسه ارائه داد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قلب شبانه روزی درمان و آموزش پزشکی مشکلات علوم پزشکی استفاده از ظرفیت همکاری و تعامل نیروی انتظامی رسانه سلامت تبریز دانشگاه علوم پزشکی تبریز جایگاه روابط عمومی تابعه دانشگاه روابط عمومی ها بخش های مختلف اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان