Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از داخل خودرو و شکسته شدن شیشه‌های خودروها در میاندوآب، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده در نهایت ماموران کلانتری ۱۲ عباسپور موفق شدند یک نفر سارق حرفه ای و سابقه دار و پنج نفر مالخر اموال سرقتی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم آنان را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میاندوآب بیان کرد: این فرد در بازجویی‌ها به ۱۷ فقره سرقت از داخل خودروها به ارزش ۲ میلیارد ریال در سطح شهرستان معترف شد.

سرهنگ رستم‌پور افزود: در این رابطه یک نفر سارق و پنج نفر مالخر به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند. 

وی از مالکان وسائل نقلیه خواست خودروهای خود را به تجهیزات بازدارنده به خصوص دزدگیر مجهز کرده و در موقع پارک خودرو از بسته شدن درب‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کرده و در مکان روشن و پرتردد پارک کنند.

همچنین در ۴۸ ساعت گذشته با هوشیاری ماموران انتظامی میاندوآب ۶ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و سیم برق با ۳۳ فقره سرقت دستگیر شدند.

این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ۲۸۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرقت خودرو لوازم خودرو انتظامی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خودرو لوازم خودرو سرقت خودرو لوازم خودرو انتظامی میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد