Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امیررضا احمدی: بنا بر این بود تا ده هزار هواداری که کد‌های ملی شان حکایت از تزریق اقلا دو دوز واکسن کرونا داشت به شرط داشتن تست منفی پی سی آر در ۴۸ ساعت منتهی به بازی با عراق بتوانند از ورزشگاه آزادی صعود تیم ملی به جام جهانی فوتبال را تماشا کنند.

مسئله‌ای که حتی این بار از سوی آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و عضو برجسته جبهه اصولگرایان که خود را جبهه انقلاب می‌نامند هم مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر همسر رئیس جمهور با گلایه از فشار‌های داخلی که باعث دخالت فیفا شده، حق تماشای فوتبال برای زنان را به شرط رعایت تمام اصول و ارزش‌های مذهبی مورد پذیرش شمرد و گفت نباید زنان در این صورت از حق تماشای مسابقات محروم شوند.
با این وجود و درحالی که دولت به دلایل مختلفی موافق حضور تماشاگران در آزادی است و به دلایلی، چون نیاز جامعه به شادی پس از فشار‌های اقتصادی طولانی مدت و چالش‌های تلخ کرونایی بسیار امیدوار است صعود تیم ملی به جام جهانی و شادی ناشی از آن شروع برون رفت کشور از شرایط پر چالش فعلی باشد و با به نتیجه رسیدن مذاکرات وین روحیه امید اجتماعی دوباره پر شور شود، حسابی ویژه روی تیم ملی باز کرده و حتی غیر از پرداخت کل هزینه‌های معوقه ملی پوشان، تدارک جشنی ملی را در سراسر کشور دیده است.
به رغم تمام این برنامه ریزی‌ها که نیاز به پذیرش یک پیش شرط دارد و آن هم حضور بدون گزینش تماشاگران در ورزشگاه آزادی است، حالا انتقادات طیف‌های اصولگرایی، چون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و گزارش‌هایی که کمیسیون فرهنگی مجلس به عنوان منتقدان جدی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال داده اند، این برنامه دولت را در آستانه کنسلی قرار داده است.

حالا، چون امکان حضور گزینشی تماشاگران در ورزشگاه آزادی می‌تواند تبعات بسیاری داشته باشد شاید یک بار دیگر وضعیت رو به هشدار شرایط کرونایی امیکرون در کشور مورد بررسی قرار بگیرد و به احتمال فراوان حضور تماشاگران اعم از مرد و زن در ورزشگاه آزادی ممنوع می‌شود و جشن شادی احتمالا همانی خواهد بود که در پایان بازی و کسب حداقل یک تساوی در ۵۰۰ نقطه در سراسر کشور با کمک فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها برگزار می‌شود خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امیکرون ویروس کرونا استادیوم آزادی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

فصل قبل پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با شکست خانگی مقابل سپاهان به پایان رساند، اما با شروع سال ۱۴۰۲ هر هفت بازی باقیمانده خود در لیگ برتر را برد و با استفاده از لغزش سپاهان مقابل ملوان، به عنوان قهرمانی لیگ رسید. حالا دوباره تاریخ تکرار شده و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول، جدی‌ترین مدعی قهرمانی و رقیب آبی پوشان است. دوباره هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده و با توجه به نتایج استقلال در این هفت مسابقه دور رفت، خیلی از طرفداران پرسپولیس امیدوار به تکرار تاریخ هستند.

اما آیا می‌دانید پرسپولیس در ۷ بازی باقی مانده با چه تیم‌هایی روبرو خواهد شد و دور رفت چه نتایجی گرفت؟ می‌دانیم که پرسپولیس در این مقطع از دوره رفت یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود داشت و اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان آسیا و مصدومیت بازیکنان و اختلاف با مدیران بر سر خرید‌ها رخ داده بود، تاثیر خود را در نتایج این تیم گذاشت...

پرسپولیس این هفته باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. تیمی که با فراز کمالوند یک برد و یک مساوی دارد و بازی رفت در ورزشگاه آزادی قرمز‌ها را با تساوی ۲-۲ متوقف کرد. همان بازی که دانیال اسماعیلی فر در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی به اشتباه دروازه خودی را گشود! سپس پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی از سپاهان پذیرایی کند. تیم همیشه رقیب که دور رفت با تک گل رضا اسدی در اصفهان پرسپولیس را شکست داد، اما کیست که نداند این سپاهان چه فاصله‌ای با آن سپاهان دارد!

در سومین بازی پرسپولیس باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود. بازی رفت قرمز‌ها در خانه با یک گل تیم مهدی رحمتی را شکست دادند، اما حالا ساکت الهامی روی نیمکت نساجی نشسته است. بازی بعدی پرسپولیس در تهران مقابل هوادار خواهد بود. دور رفت در ورزشگاه آزادی با گل به خودی صائب محبی پرسپولیس پیروز شد، اما حالا با مسعود شجاعی این تیم در ورزشگاه دستگردی رقیبی بسیار خطرناک شده است. پنجمین بازی آینده پرسپولیس در لیگ در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال خوزستان خواهد بود. تیم احیا شده دور برگشت که یقه همه بزرگان را گرفته، دور رفت در خانه خود پرسپولیس را ۲-۲ متوقف کرد، آن هم در شرایطی که هر دو بار از حریف نامدار خود پیش افتاد. بازی ماقبل آخر پرسپولیس در قزوین مقابل شمس آذر خواهد بود. بازی رفت در تهران ۲-۱ با دبل گبلسیانی به سود قرمز‌ها تمام شد، اما شمس آذر هم این فصل رقیبی از پیش باخته نیست؛ و بالاخره در هفته آخر که پرسپولیس در تهران میزبان مس رفسنجان خواهد بود. تیمی که با محرم نوید کیا تا امروز باخت نداشته و بازی رفت هم پرسپولیس را یک یک متوقف کرد. به عبارت بهتر پرسپولیس دور رفت از این هفت مسابقه سه برد، سه مساوی و یک شکست به دست آورد. ۱۲ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن که اگر فقط یکی از این لغزش‌ها دوباره تکرار شود، دیگر باید با رویای تکرار قهرمانی خداحافظی کرد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟