Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فیروزی در نشست کارگروه ویژه فعال سازی ظرفیت های معطل مانده در هرمزگان، اظهار داشت: باید به دنبال شناسایی چگونگی استفاده از ظرفیت های انرژی پاک (خورشیدی، دریایی و بادی) در استان هرمزگان در راستای تامین انرژی برق باشیم.

وی ادامه داد: باید شرایطی را در جهت جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش ایجاد کنیم و در کمترین زمان ممکن باید درخواست های سرمایه گذاری تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: هر آنچه فرصت و ظرفیت در استان وجود دارد، باید شناسایی شود و بتوان با تلفیق و فعال سازی آنها به نتیجه مطلوب دست یافت.

فیروزی تصریح کرد: در بخش های کشاورزی، خدماتی و گردشگری ظرفیت های بسیار خوبی در هرمزگان وجود دارد که نیاز است از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را در جهت افزایش تولید و ایجاد اشتغال داشته باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به برخورداری از پتانسیل مطلوب و مناسب انرژی های تجدیدپذیر در هرمزگان توسعه منطقی این منابع ارزشمند و خدادادی موجه به نظر می رسد، چرا که از این طریق می توان در جهت اهداف توسعه پایدار نیز گام برداشت.

کد خبر 5409446

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فیروزی استانداری هرمزگان انرژی خورشیدی جذب سرمایه گذاری بوشهر بارش برف ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه برف و کولاک دهه فجر کرمانشاه آمار کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی اردبیل تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد

به گزارش خبرآنلاین شهباز شریف در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری بین ایران و پاکستان، اظهار کرد: امروز در موارد مختلف دوجانبه با ایران تبادل نظر داشتیم و درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی هم صحبت کردیم. با ایران در حوزه‌های انرژی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک همکاری خواهیم داشت.

به نقل از ایسنا وی با یادآوری اینکه ایران اولین کشوری بود که پاکستان را به رسمیت شناخت، گفت: توافق کردیم که در تجارت دوجانبه، سرمایه‌گذاری مشترک و همکاری در حوزه انرژی همکاری داشته باشیم.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898268

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • همه ارگان های هرمزگان به تکالیف خود در حوزه حجاب عمل کنند
  • بازپس گیری معادن غیر فعال کرمان
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند