Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:38:10 GMT

دستگیری سارقان آرمستان‌های خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۶۴۹۴

دستگیری سارقان آرمستان‌های خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس دولتشاهی امروز چهارشنبه در سخنانی بیان داشت: در پی چندین فقره سرقت آلومینیوم و آهن آلات سنگ مزارهای آرامستان خرم آباد و محله‌های اطراف، موضوع با هدف شناسایی عامل یا عاملان سرقت، به صورت ویژه در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه دار، ۱۰ سارق را در اطراف شهر خرم آباد شناسایی و در چندین عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خرم آباد، گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کردند و مقادیر زیادی آهن آلات مسروقه از آنان کشف شد.

سرهنگ دولتشاهی تصریح کرد: سارقان همراه پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر افراد دستگیر شده معتاد متجاهر هستند، به شهروندان توصیه کرد که در صورت مواجهه با اینگونه موارد مراتب را هر چه سریع‌تر با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند.

کد خبر 5409424

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان خرم آباد دستگیری سارق بوشهر بارش برف ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه برف و کولاک دهه فجر کرمانشاه آمار کرونا سیل کرمان برف و یخبندان برف روبی اردبیل تعطیلی مدارس خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل

  سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار داشت: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع دو فقره تیراندازی منجر به تخریب و رعب وحشت درسطح محلات شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

   این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام کار‌های تخصصی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عوامل اصلی این تیراندازی و شرارت‌ها شده و در دو عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

  سرهنگ "دلیری" با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت در سطح شهرستان زابل بودند افزود: متهمان در همان بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه