Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه شهید بهشتی شرایط واگذاری خوابگاه‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای شرایط واگذاری خوابگاه‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است، دانشجویان تحصیلات تکمیلی روزانه غیر بومی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ متقاضی استفاده از خوابگاه هستند، از ۴ تا ۸ بهمن ۱۴۰۰ می‌توانند نسبت به ارائه درخواست خود از طریق سیستم جامع گلستان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از ارائه درخواست، دانشجویانی که در نیمسال اول ساکن خوابگاه بوده اند از ۱۲ تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ برای تمدید سکونت به مسئول خوابگاه مربوطه مراجعه نمایند. ضمنا" زمان اسکان دانشجویانی که در نیمسال اول ساکن نبوده اند متعاقبا" اعلام خواهد شد.

شرایط تخصیص و تمدید خوابگاه

الف: دانشجویان مقطع دکتری روزانه غیر بومی ورودی‌های ۹۶ به بعد و دانشجویان مقطع دکتری ماقبل ۹۶ که دارای سنوات مجاز هستند.

ب: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد روزانه غیر بومی ورودی ۹۹ دارای پروپزال مصوب و دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۸ دارای سنوات مجاز و پروپزال مصوب

ج: در خصوص واگذاری خوابگاه به سایر دانشجویان بر اساس تصمیم هئیت رئیسه محترم دانشگاه و معاونت محترم آموزشی متعاقبا" اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین مدت واگذاری خوابگاه به آندسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که حداکثر تا ۲۴/۱۲/۱۴۰۰ از پایان نامه خود دفاع می‌نمایند، تا زمان دفاع از پایان نامه/رساله تعیین گردیده لذا ایندسته از متقاضیان می‌بایست ضمن ارائه درخواست از روش فوق نسبت به اعلام زمان دفاع جهت محاسبه اجاره بهاء طبق مدت زمان حضور، از طریق ایمیل sabtenam_skan@sbu.ac.ir و حداکثر تا ۸ بهمن ۱۴۰۰ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها که قصد ادامه سکونت در خوابگاه طی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ را ندارند و یا حائز شرایط تمدید سکونت مطابق شرایط فوق نیستند، باید حداکثر تا تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ نسبت به تخلیه، تحویل اتاق، ملزومات، کارت خوابگاه و انجام تسویه حساب با مسئول خوابگاه مربوطه اقدام نمایند، در صورت عدم تحویل اتاق و تسویه حساب تا تاریخ فوق و یا عدم مراجعه برای تمدید، اجاره بهاء نیمسال دوم با احتساب جریمه، جزو بدهی دانشجو محسوب و ادامه اسکان نیز میسر نبوده و از تردد و سکونت ایندسته از دانشجویان جلوگیری بعمل خواهد آمد. با توجه به شرایط پیش رو و ضرورت واگذاری خوابگاه به دانشجویان واجد شرایط جدید و نیاز این امور به فضا‌های اختصاص یافته شده به فاقدین شرایط در ترم اول، شایسته است دانشجویان عزیز همکاری لازم را در این خصوص بعمل آورند.


در صورت عدم ثبت نام آموزشی، دفاع از پایان نامه/ رساله، فراغت از تحصیل و ... امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.


جهت حفظ سلامتی دانشجویان، حسب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ارائه گواهی تزریق دو دز واکسن جهت سکونت در خوابگاه‌ها الزامی است.


مطابق با دستورالعمل‌های صندوق رفاه واگذاری خوابگاه در هر ترم منوط به تسویه بدهی گذشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی خوابگاههای دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی اطلاعیه خوابگاه واگذاری خوابگاه نیمسال دوم بهمن ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام