Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای اخیر بود که میرتاج‌الدینی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از افزایش منابع بخش هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت که با تصویب کمیسیون تلفیق منابع بخش هدفمندی در سال آینده به ۵۴۶ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. اما با این شرایط، این سوال مطرح می‌شود که مبلغ یارانه نقدی برای سال جدید چه قدر خواهد بود و هر خانواده چه قدر یارانه دریافت می‌کند؟

چراکه با اینکه مدتی است که حذف ارز ترجیحی قطعی شده، اما هنوز خبری از یارانه جدید نبوده و مبلغ و شکل آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی مصاحبه ای با علیرضا شهباری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پرداخته است؛ وی در رابطه با مبلغ یارانه‌ها گفت: در مورد یارانه نظرات مختلفی وجود دارد اما هنوز در کمیسیون تلفیق در مورد آن بحث وجود دارد و به نتیجه نرسیده است. هم در راستای حذف ارز ترجیحی و درآمدی که ایجاد می‌شود و هم یارانه‌ها، نظرات مختلفی وجود دارد که هیچ یک قطعی نیست. اینکه به چه افرادی داده شود، میزان آن چه قدر باشد و به چه صورت باشد، هنوز به جمع‌بندی نرسیده است. باید در کمیسیون جمع‌بندی شود و به صحن بیاید تا در مورد آن  تصمیم اتخاذ شود.

وی در پایان گفت: یارانه ۱۳۰ تا ۵۰۰هزار تومانی که مطرح می‌شود، تنها در حد صحبت است و هنوز میزان آن مشخص نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه یارانه نقدی یارانه معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عیدانه استاندارد؛ ارزیابی بیش از ۴ هزار مرکز خدماتی کشور

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما از سازمان ملی استاندارد ایران؛ در اجرای این طرح نسبت به ارزیابی انطباق خدمات مربوط به ماه مبارک رمضان و عید نوروز از لحاظ ایمنی بهداشت و سلامت عمومی در مراکز عرضه و فروش مواد غذایی از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های پروتئینی با منشاء حیوانی، لبنیات، سبزی‌های آماده مصرف و صیفی جات فراوری شده، آبمیوه‌های خالص و مخلوط، نان‌های فانتزی، خشکبار و شیرینی فروشی‌ها کنترل‌های لازم صورت می‌گیرد.   در طرح ویژه عیدانه، رستوران ها، قهوه خانه‌ها، هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره، هتل آپارتمان‌ها، زائرسراها، مجتمع‌های بین راهی، پایانه‌های اتوبوسرانی بین شهری، ایستگاه‌های مسافری راه آهن، فرودگاه‌ها و مراکز قالیشویی نیز ارزیابی می‌شوند.   طرح ویژه عیدانه در هزار و ۳۷۶ مرکز فروش مواد غذایی، هزار و ۱۴۰ مراکز عرضه خشکبار و شیرینی، هزار و ۱۱۱ رستوران و قهوه خانه، ۲۲۱ مرکز قالیشویی، ۱۳۲ هتل ۱ تا ۵ ستاره، ۱۱۷ مجتمع بین راهی، ۷۰ هتل آپارتمان، ۵۲ پایانه اتوبوسرانی بین شهری، ۴۷ ایستگاه راه آهن، ۳۱ فرودگاه اجرا می‌شود که نتایج تحلیلی و تکمیلی ارزیابی انطباق این خدمات پس از طی شدن مراتب ارزیابی به اطلاع عموم خواهد رسید.   براساس این گزارش، مهمترین اهداف طرح عیدانه جهش تولید و ارائه خدمات در تراز استاندارد در کشور تقویت اعتماد عمومی به کیفیت خدمات، ایجاد زمینه مشارکت مردمی در راستای احقاق حقوق عامه در سطح ملی، جلب اعتماد عمومی و اطمینان آفرینی، صیانت از ایمنی سلامت و حقوق عامه مردم، فراهم نمودن بستر‌های لازم برای آرامش خاطر و اطمینان ذینفعان و استفاده کنندگان از کیفیت خدمات در طول سال به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد.   در همین راستا، تعیین میزان انطباق خدمات ارائه شده به مردم با استاندارد‌های مرتبط آن، توسعه شادی در میان آحاد جامعه، پایش و رصد اساسی ارزیابی انطباق خدمات از منظر ایمنی سلامت و بهداشت مطابق با ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، فراهم شدن زمینه شناخت مسائل و نیاز‌های استان‌ها در زمینه ارتقای کیفیت خدمات، فراهم شدن زمینه لازم برای آسیب شناسی و امکان سنجی موارد مورد نیاز جهت بازنگری استاندارد‌های مربوطه، یجاد فرصتی مناسب برای معرفی ماموریت‌ها و تکالیف سازمان، افزایش و تاثیرگذاری در ارتقای سطح رضایت ملی در جامعه، ایجاد فرصت برای خلق مشارکت‌های بین دستگاهی و هم افزایی برای ارائه خدمات بی‌منت از دیگر اهداف این طرح است.

دیگر خبرها

  • دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر
  • طرح عیدانه استاندارد؛ ارزیابی بیش از ۴ هزار مرکز خدماتی کشور
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • برگزاری جشن عیدانه در دیشموک
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • تلفیق روح‌نواز چشمه‌سارها و کوه‌ها در فریدون‌شهر
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک چه زمانی آغاز می‌شود؟