Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:44:12 GMT

واکنش ستاره سپاهان به عدم حضورش در تیم ملی بسکتبال

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۰۵۰

واکنش ستاره سپاهان به عدم حضورش در تیم ملی بسکتبال

گارد تیم بسکتبال سپاهان اصفهان گفت: دو سه سالی است که برای پوشیدن لباس تیم ملی تلاش می‌کنم اما همه چیز به سلیقه سرمربیان و فدراسیون بستگی دارد.

عماد سلمانی در گفت‌وگو و با ایسنا، درباره عملکرد تیم بسکتبال سپاهان مقابل ذوب‌آهن که با باخت زرد پوشان اصفهانی همراه شد، توضیح داد: ذوب‌آهن تیم بسیار خوب یاست که بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده قبلا در ذوب‌آهن بازی کرده‌ام و این تیم را خیلی دوست دارم، آن‌ها با ترکیبی متشکل از ملی‌پوشان در مسابقات شرکت کرده‌اند که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

او ادامه داد: البته سپاهان هم بعد از ۲۱ - ۲۲ سال با جوانان بومس در لیگ بسکتبال شرکت کرده است که با گذشت زمان جوانان حاضر در تیم کسب تجربه می‌کنند. از بازیکنان تیم خودمان تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند. برد و باخت در هر بازی وجود دارد و ما امروز مقابل تیم خوبی نتیجه را واگذار کردیم.

ستاره این فصل تیم بسکتبال سپاهان اصفهان، درباره بازی کردن کنار جوانان و کم تجربه‌ها نیز گفت: حقیقت این است که اول فصل کار برای من سخت بود و باید با جوانان کنار می‌آمدم، اما بعد از هر بازی همگی پیشرفت کردند و دست تک تک بازیکنان خودمان را می‌بوسم که تلاش می‌کنند تا به تیم کمک کنند.

سلمانی درباره دعوت نشدنش به تیم ملی با وجود عملکرد خوبش در یکی دو فصل اخیر نیز گفت: واقعا دو سه سال است که همه سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرم تا به لباس و ترکیب تیم ملی برسم، اما خب در حقیقت به فدراسیون و مربیان تیم ملی بستگی دارد که بازی بنده را بپسند تا من باشم. خواسته قلبی من است که پیراهن تیم ملی را بپوشم و بازی کنم. البته اگر هم نشود بازی کنم، برای موفقیت تیم دعا می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد نیز با تیم سپاهان قرارداد خواهد بست؟ توضیح داد: فعلا مشخص نیست، اما به حضور در این تیم نگاه مثبتی دارم. ان‌شاءالله شرایط مناسب باشد و با تیم سپاهان بمانم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسكتبال تیم بسکتبال سپاهان لیگ برتر بسکتبال تيم ملي بسكتبال ايران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت

به گزارش صدای ایران، نادر کاشانی پیشکسوت و کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران، پس از چندین روز بستری شدن در بیمارستان، امروز (دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دار فانی را وداع گفت.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۶۶، ۱۹۷۰ و ۱۹۷۴ هم در ترکیب تیم ملی حضور داشت و سال ۱۳۵۷ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

صدای ایران این ضایعه را به خانواده کاشانی و جامعه بسکتبال تسلیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد