Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و با اعلام رسمی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، به دلیل شیوع ویروس کرونا بیستمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان قهرمانی قاره کهن که قرار بود طی روزهای ۲۶ الی ۲۹ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی کره جنوبی برگزار شود، لغو و به سال ۲۰۲۳ موکول شد.

در متن اعلامیه کنفدراسیون دوومیدانی قاره آسیا پیرامون به تعویق افتادن این رقابت‌ها که آن را به همه کشورهای قاره آسیا ارسال کرده، آمده است:

«با توجه به‌ شرایط بهداشتی که با ظهور سویه جهش یافته جدید «اومیکرون» رخ داده است و با توجه به این موضوع، به اطلاع تمامی کشورهای شرکت کننده در بیستمین دوره رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا می‌رسانیم که این دوره از مسابقات تا سال ۲۰۲۳ به تعویق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم به نفع ورزشکاران ما و شرکت کنندگان در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا بود.»

پیش از این نیز دهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی قاره کهن که قرار بود ۲۲ الی ۲۴ بهمن ماه سال جاری به میزبانی شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار شود، لغو و به بهمن سال ۱۴۰۱ موکول شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کره جنوبی فدراسیون دو و میدانی کره جنوبی مسابقات قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

نبی رضایی در فینال کانوی 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان 4:10.980 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد