Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:01:37 GMT

جزئیات آموزش ترم بهمن در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۱۲۰

جزئیات آموزش ترم بهمن در دانشگاه فرهنگیان خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان آموزش دانشجویان ورودی‌های مختلف این دانشگاه را تشریح کرد.

دکتر حسن جرفی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های نیم‌سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، اظهار کرد: وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش تاکید بر آموزش حضوری دارند اما از طرف دیگر، شرایط استان خوزستان در شیوع کرونا و تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا نیز برای ما مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اکثر کلاس‌های دانشگاه ما تعداد دانشجویان حدود ۵۰ نفر است که با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌ها، نمی‌توان این تعداد دانشجو را در یک کلاس جا داد.  

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان در خصوص تصمیم این دانشگاه برای ترم بهمن، گفت: ترم دوم ۲۳ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و کلاس‌های دانشجویان ورودی ۹۷ و ۱۴۰۰ رشته آموزش ابتدایی طبق برنامه‌ای حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: در سطح استان خوزستان حدود یک هزار و ۵۵۰ دانشجو در این رشته داریم و بر این اساس همه کلاس‌های ورودی‌های سال ۹۷ رشته آموزش ابتدایی کاملا حضوری خواهند بود. دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی ورودی ۱۴۰۰ رشته آموزش ابتدایی نیز حضوری خواهد بود اما دروس نظری این ورودی، مجازی است.

جرفی با اشاره به آموزش دیگر ورودی‌ها بیان کرد: برای ورودی ۹۸ و ۹۹ نیز آموزش کاملا مجازی است و فعلا برنامه‌ای برای حضور این دانشجویان در دانشگاه نداریم اما استادان با توجه به شرایط موجود اگر احساس نیاز کنند که دانشجو باید حضور پیدا کند، می‌توانند با رعایت پروتکل‌ها دانشجوها را به کلاس حضوری فرا بخوانند.

وی با بیان این‌که دانشجویان رشته آموزش ابتدایی بومی هستند، گفت: دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ نیازی به خوابگاه ندارند زیرا اکثرا در تردد هستند.  

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان در خصوص نحوه آموزش دانشجویان خوابگاهی نیز بیان کرد: دانشجویان خارج از استان همچنان آموزش غیرحضوری را خواهند داشت زیرا حضور درخوابگاه‌ها، شرایط سختی دارد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود آزمون‌های پایان ترم نیز برای همه دوره‌ها حضوری باشد.

جرفی با بیان این‌که حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد دانشجویان در نیم‌سال دوم در دانشگاه حضور پیدا خواهند کرد، گفت: خوابگاه‌ها برای دانشجویان آموزش ابتدایی ورودی ۹۷ فعال هستند. در مجموع آموزش در دانشگاه فرهنگیان در نیم‌سال دوم به صورت حضوری و غیرحضوری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران بازگشایی دانشگاه ها و مدارس دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان خوزستان رشته آموزش ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا،عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان‌ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می‌کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می‌کنیم به این صورت که دفترچه‌های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین