Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران رهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با دهه فجر عملیات احداث ۳۴ طرح آموزشی و ورزشی در مناطق مختلف استان با بیش از ۱۰۰ کلاس درس در استان آغاز می‌شود که برای ساخت این فضاها بیش از ۵۵۰میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است و با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۰۴ نفر فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهی به افتتاح چهار طرح آموزشی در قالب ۲۹ کلاس درس در لردگان، کوهرنگ و بروجن خبر داد و گفت:با افتتاح این مدارس سه هزار و ۹۲۰ متر به فضای آموزشی استان افزوده می‌شود و برای احداث این فضاهای آموزشی بیش از ۱۸۱میلیاردریال اعتبار ملی، خیری و استانی هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه تجهیز مدارس چهارمحال وبختیاری گفت: از مجموع  یک‌هزار و ۷۶۰مدرسه فعال در استان ۳۰ درصد مدارس بالای ۴۰ سال قدمت دارند و تخریبی هستند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۲۲۰هزار دانش‌آموز در ۱۰ شهرستان دارد.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور چهارمحال وبختیاری مدرسه سازی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور چهارمحال وبختیاری مدرسه سازی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور چهارمحال وبختیاری مدرسه سازی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر ارتباطات پست ۴۰۰ کیلو وات میامی افتتاح شد، ابراز داشت: این پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال از ۲۰۰ مگاوات آمپر به دوبرابر افزایش یافت.

وی بابیان اینکه احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد- میامی دیگر پروژه‌های مهم بودند، افزود: برای این طرح‌ها نیز یک هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شدند.

فرماندار میامی بابیان اینکه عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها آغاز شد، ابراز داشت: این طرح برای دو شهر میامی و رضوان به انجام خواهد رسید.

آشوری احداث ۲۰ کیلومتر فیبر نوری را اقدام ارزشمند در حوزه ارتباطات برشمرد و تصریح کرد: این طرح همه خانوارهای شهر میامی و رضوان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: شرکت در شورای اداری میامی و تجلیل از دو پدر شهید دیگر برنامه‌های مهم وزیر ارتباطات است.

کد خبر 6081803

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری