Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - سردار منوچهر امان اللهی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر شهرکرد، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۱ سعدی شهرکرد با انجام اقدامات تخصصی یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی، در یک اقدام غافلگیرانه حین سرقت در یکی از محله‌های این شهرستان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دستگیری ۱۰ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری

متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۳۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرکرد اعتراف کرد.

این سارق پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل و با حکم دادگاه روانه زندان شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق وقوع سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح امنیت محله محور به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها با تشکیل اکیپی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۴ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خدابنده ادامه داد: دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره اماکن عمومی، ۲ فقره سرقت منزل، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی مسروقه از نتایج اجرای این طرح بود.


سرهنگ غنیمتی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده