Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - به منظور هم افزایی ظرفیت‌های موجود و همکاری بین ستاد بازسازی عتبات عالیات و کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان نشستی با حضور مدیرفرهنگی و امورمواکب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و هیئت اندیشه ورز کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا  برگزارشد.

حامد شجاعی مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان در این جلسه گفت: قریب ۲۰۰ نفر از اهالی رسانه استان به عنوان خادم رسانه‌ای امام رضا توفیق خدمت و تشرف به حرم مطهر رضوی پیدا کردند و خادمین رسانه‌ای در قالب کارگروه‌های خبر، فضای مجازی، تولیدات چندرسانه‌ای، آموزش و سوادرسانه‌ای، شهرستان‌ها، نذر رسانه مشغول خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او ، هدف کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا، انعکاس و ترویج فرهنگ رضوی از طریق رسانه‌ها در جامعه است و از طریق همکاری با ستاد بازسازی عتبات سعی می شود با تولید محصولات فرهنگی رسانه‌ای حال و هوای حرم مطهر حضرت اباعبدالله و اعتاب مقدسه را به عاشقان حضرت ثارالله منتقل شود.

او گفت: برای اعزام خادمان رسانه‌ای امام رضا همراه با اکیپ‌های ستاد بازسازی به عتبات عالیات و تهیه گزارش از مراحل ساخت، ترمیم و بازسازی پروژه‌های این ستاد در صورت موافقت ستاد این آمادگی وجود داردو امیدواریم که بتوانیم از طریق همکاری رسانه‌ای با ستاد بازسازی عتبات توفیق خدمت به اهل بیت علیهم السلام داشته باشیم.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمان عتبات عالیات کانون خادمان رسانه ای امام رضا ستاد بازسازی عتبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، مهران خوردبین مقدم شنبه شب در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن تقدیر از کارکنان بهزیستی بر همکاری‌های مثبت سنوات گذشته به اعزام ۴ کاروان زائر اولی توان یابان استان در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری نیز این امر تداوم داشته باشد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان بوشهر همچنین از آمادگی این مجموعه در خصوص برنامه‌های این کانون در تأمین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش، تهیه نوشت افزار دانش آموزان، اعزام زائر اولی‌ها و گوشت عقیقه جهت همکاری با بهزیستی استان خبر داد.

خوردبین ادامه داد: با اشاره به نزدیک شدن به دهه کرامت آمادگی مجموعه کانون خدمت رضوی در استان برای فعالیت‌های شاخص بهزیستی در این دهه را داریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم که این قلیل کارها در مسیر خدمت به زائران حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا علیه السلام بتواند توشه آخرت ما باشد.

کد خبر 6083803

دیگر خبرها

  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است
  • آسیب دریاچه نمک کانون گردوغبار در منطقه را فعال می‌کند
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است