Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@10:21:54 GMT

چند ورزش ساده برای جلوگیری از پیرچشمی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۲۲۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان، برخلاف دیگر مشکلات چشم، با انجام ورزش پیرچشمی در منزل می‌توان از پیشرفت آن جلوگیری کرد.

گرم کردن چشم

گرم کردن برای شل شدن عضلات چشم و بهبود جریان خون به قسمت‌های اطراف چشم استفاده می‌شود. این تمرین به نوبه خود میزان اکسیژن موجود در چشم را افزایش می‌دهد و به بهبود بینایی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمان خود را ببندید و آن‌ها را ۱۰ تا ۱۵ بار در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. سپس تمرین را در جهت خلاف عقربه‌های ساعت انجام دهید. بعد از گرم شدن، چشمان خود را باز کنید و چند لحظه متمرکز شوید.

تمرکز روی اشیای دور

باید یک شیء را به صورت خود نزدیک کنید؛ مانند مداد یا انگشت اشاره. با فاصله حدودا ۱۵ سانتی‌متر یا بیشتر، حدود یک دقیقه و نیم روی آن شیء دقیق تمرکز کنید. سپس تمرکز خود را روی یک شیء حدود ۳ متر دورتر تغییر دهید، اما مسیر چشم خود را تغییر ندهید.

هنگامی که تمرکز شما روی جسم دوردست واضح است، دوباره به تمرکز روی جسم نزدیک به چهره خود بازگردید. باز هم حدود ۹۰ ثانیه به آن نگاه کنید. این روند را پنج یا شش بار تکرار کنید.

ورزش صورت - ساعت

تصور کنید یک ساعت جلوی چشم خود دارید. چشمان خود را از ساعت ۶ تا ۱۲ به صورت عمودی حرکت دهید. این حرکات را ۲۰ بار انجام دهید. سپس چشمان خود را از ساعت ۹ تا ۳ حرکت دهید. باز هم این کار را ۲۰ بار انجام دهید. بعد از انجام این تمرین باید چشم خود را ببندید و بگذارید مدتی استراحت کند.

منبع: خراسان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد چشم ورزش پیرچشمی مشکلات بینایی ورزش چشم بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط علائم پیرچشمی در ۴۰ سالگی چیست؟ فضانوردان چگونه در ایستگاه فضایی ورزش می کنند؟ + فیلم روش ساده جوان سازی دور چشم ها! اثربخشی ورزش بر کاهش پیری اثر کافئین بر عملکرد ورزشکاران روش درمانی گیاهی برای خواب رفتن دست و پاها ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها چند ورزش ساده برای جلوگیری از پیرچشمی برف ترکیه را فلج کرد! + عکس چالش رییسی با حداقل دستمزد سال آینده مبتلایان اومیکرون سابقه ابتلا به کرونا داشته اند؟ روش محاسبه قبض برق در فصل های مختلف وضعیت نارنجی کرونا در تربت حیدریه کنکور ۱۴۰۲ چه تغییراتی دارد؟ خاندوزی مصوبات بورسی را تشریح کرد + فیلم در حاشیه صنعت خودرو چه می‌ گذرد؟ شرط جدید دولت برای پیش فروش خودرو آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۶) تقاضا در بازار طلا افزایش یافت بورسی ها در تدارک «تجمع» دیگری هستند؟ قطر نمی‌تواند جای خالی روسیه در بازار گاز اروپا را پر کند اقبال ۱۰۰میلیاردی سهامداران حقیقی به شیمیایی‌ ها در بورس قیمت لنت ترمز پراید (جدول) پیش‌بینی فروپاشی امپراتوری اقتصاد آمریکا العربیه: زمان مشخصی برای پایان مذاکرات وجود ندارد صادرت دام با شرکت های بی هویت / پای رانت و فساد در میان است؟ + سند سر و سامان دادن ساز و کار یارانه دارو در دستور کار شاخص کل با رشد ۲۱هزار واحدی معاملات را به پایان برد قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۱/۶)​​ جرایم تسهیلات خسارت دیدگان خشکسالی بخشیده می شود واکنش به اظهارات درباره کیت‌ های کرونایی تولید داخلی پرسپولیسی‌ ها اعتصاب کردند، سیدجلال نیامد بازی ایران و عراق؛ با یا بدون تماشاگر؟ چند نوع واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون وجود دارد؟ ۲۳ میلیون ثروتمند هنوز یارانه می گیرند چند ترفند جالب برای تمیز کردن کابین خودرو دانشگاه فرهنگیان حضوری می شود آغاز بارش دوباره برف از امروز رنگ بندی مشهد زرد شد دلار آزاد در انتظار اخبار توافق اردبیل پس از ۱۰ روز بارش برف + عکس نقش منیزیم در مقابله با سرطان و تقویت سیستم ایمنی نصب کارت واکسن بر شیشه تاکسی‌ های پایتخت الزامی شد قیمت کدام خودرو ۶ میلیون تومان ریزش کرد؟ هفته آینده اخبار خوبی برای بورس داریم قیمت پوشک بچه (جدول) روابط ایران با شیخ‌ نشین امارات چطور پیش خواهد رفت؟ دولت قبل اجازه تامین مالی مسکن از بورس را نداد / ۷۰۰ هزار پروژه نیمه تمام را وتو کردند آغاز آزمایش بالینی دو واکسن برای درمان اومیکرون حتی یک‌ ساعت کوتاهی در مبارزه با گرانفروشی جایز نیست اساس کار ذوب آهن اصفهان بر محور مسئولیت های اجتماعی است محموله جدید واکسن آسترازنکا وارد تهران شد روسیه در مذاکره با آمریکا سیاست ایران را اتخاذ کرده است بازگشت جریمه‌های کرونایی به جاده‌ ها آیا خودروسازان واقعا واگذار می شوند؟ تشکیل ۲ پرونده برای خودروسازان در سازمان بازرسی حقوق معلمان معاف از مالیات می شود DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چشم ورزش پیرچشمی مشکلات بینایی ورزش چشم چشمان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت فرمان بنز یک میلیون دلاری در ایران

بازدید 8 مرسدس بنز اس ال اس بلک سیریز | Mercedes-Benz SLS-Class خودروی اسپورت قدرتمند این کمپانی آلمانی است. این خودرو با یک پیشرانه 6.3 لیتری V8 و ۶۳۱ اسب‌بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتون‌متر گشتاور، صفر تا صد را در 3.6 ثانیه پر می‌کند! این خودرو کمیاب قیمت مشخصی ندارد اما تا بیش از یک میلیون دلار در بازار قیمت گذاری شده است. دست‌کم یک خودروی اس ال اس زرد در ایران وجود دارد که تجربه نشستن پشت آن و بررسی امکاناتش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۹ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • با این ورزش‌های ساده عمر طولانی‌تری داشته باشید
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۸ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • پشت فرمان بنز یک میلیون دلاری در ایران
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • ساعت پخش زنده بازی دوستانه آلمان و هلند از تلویزیون + پخش از شبکه ورزش و آنلاین
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۷ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • پیاده روی ساده و سبک بعد از هر وعده غذایی به این دلایل مهم توصیه می شود...
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده