Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی از تاکید ویژه رئیس فدراسیون برای حضور مهدی طارمی در اردوی تیم ملی خبر داد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی در رابطه با حضور مهدی طارمی اعلام کرد: ما از این اتفاق غیرقابل اجتناب و فورس ماژور ناراحتیم. خیلی دوست داشتیم طارمی را زودتر در کنار خودمان ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت رئیس فدراسیون فوتبال تاکید ویژه کرد که با توجه به ظرفیت‌ها و تمامی امکانات مقدمات حضور این بازیکن ارزشمند را در اردوی تیم ملی فراهم کنیم.

وی افزود: حتی رایزنی‌های لازم برای فرستادن هواپیمای شخصی صورت گرفت. اما متاسفانه کشور ترکیه وضعیت آب و هوایی مطلوبی ندارد و امکان نشستن هواپیما در فرودگاه‌های این کشور به سختی امکان پذیر است. با این حال رییس فدراسیون با طارمی در تماس بوده و برای رفع مشکل و حضور وی تاکید ویژه‌ای دارد. ما هم لحظه به لحظه با این بازیکن در ارتباط هستیم و تمامی راه‌ها و مسیر‌ها را برای حضور طارمی رصد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون فوتبال به کارشکنی زنیت: از طریق فیفا خواهان حضور آزمون در تیم ملی هستیم

انتهای پیام/

برچسب ها: مجتبی خورشیدی مهدی طارمی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مجتبی خورشیدی مهدی طارمی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!

به گزارش “ورزش سه”، در حالی‌که ظهر امروز امیدواری برای انتخاب قربان بردیف به اوج خود رسیده بود اما در جدیدترین خبر مشخص شده که این سرمربی نمی‌تواند به ایران بیاید.

باشگاه تراکتور آمادگی کامل خود را برای استخدام قربان بردیف نشان داد و او گزینه اصلی محمدرضا زنوزی برای جانشینی پاکو خمس بود و همه چیز آماده بازگشت این سرمربی می‌شد اما ناگهان این اتفاق رخ نداد.

بر اساس شنیده خبرنگار ما، قربان بردیف بنا به دلایلی اعلام کرده که تا سه ماه آینده نمی‌تواند برای سرمربیگری به ایران بیاید تا پروژه دومین حضور او در تراکتور منتفی شود.

در این جلسه همچنین با توجه به منتفی شدن حضور قربان بردیف که گزینه موردعلاقه زنوزی محسوب می‌شد، تصمیم بر این شد که تراکتور فعلا با کادرفنی فعلی خود کار را ادامه بدهد تا به زودی سرمربی جدید معارفه شود.

دیگر خبرها

  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال