Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ستوده فر روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره دانش‌آموزی بازیافت در تکاب، با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم به سمت پاکیزگی محیط زیست برویم، افزود: دانش‌آموزان می‌توانند با خلاقیت، نوآوری و کار فرهنگی جامعه و خانواده‌ها را با مسائل زیست محیطی آشنا کنند.

وی بیان‌ کرد: کار خلاقانه اداره محیط زیست در برگزاری مسابقه ساخت مصنوعات از ضایعات و مواد باطله و دورریز برای فرهنگ‌سازی و آشنا کردن مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تکاب اظهارداشت: فرهنگ پاکیزه زیستن باید از دوران کودکی و نوجوانی آغاز شود و در این راستا والدین و خانواده‌ها می‌توانند مشوق آنان باشند.

ستوده فر اضافه‌کرد: دانش آموزان برای اهمیت بخشی به حفظ محیط زیست اشیایی را از مواد باطله می‌سازند و مسابقه برگزار می‌شود نوعی فرهنگ‌سازی است که باید ادامه پیدا کند و الگوسازی شود. 

در این مراسم از ۱۵ نفر برگزیده و برتر جشنواره دانشآموزی بازیافت و ساخت کاردستی از مواد باطله و دور ریز که توسط اداره محیط زیست تکاب برگزار شده بود، با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل و قدردانی شد.

تکاب از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی است و طبیعت بکر آن یک جاذبه گردشگری به‌شمار می‌رود که همواره در معرض آسیب و خطر تخریب قراردارد.

برچسب‌ها تکاب مهاباد آذربایجان غربی مدیریت پسماند جشنواره دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب مهاباد آذربایجان غربی تکاب مهاباد آذربایجان غربی مدیریت پسماند جشنواره دانش آموزان دانش آموزان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی