Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۰ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۵۶۶ نفر دُز اول، ۵۳ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۲۰۳ نفر دُز دوم و ۱۵ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۴۱۷ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲۹ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۱۸۶ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در شبانه روز گذشته ۳۸۰ هزار و ۷۵۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است./ ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت بهداشت دز سوم واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز

ولی جهانی با بیان اینکه تاکنون ۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۷۹۳ مسافر و گردشگر به استان وارد شده‌اند، گفت: بر اساس آمار‌ها از لحاظ تردد و انباشت خودرو دومین استان در سطح کشور هستیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همزمان با آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه تا پایان روز هشتم فروردین یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۱۹ خودرو از مبادی‌های ورودی وارد استان شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷.۰۲ درصد کاهش داشته است، همچنین در این مدت ۹۵۳ هزار و ۱۵۶ خودرو از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۷۹۳ مسافر و گردشگر به استان وارد شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۲۴ درصد کاهش داشته است، افزود: این تعداد مسافر از ابتدای طرح نوروزی و از طریق زمینی و هوایی وارد گیلان شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از ثبت اقامت ۸ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۳۸۳ نفر شب در گیلان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش‌های آماری ۸۴.۵۶ درصد تخت‌های تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی گیلان توسط گردشگران اشغال شده است.

جهانی از حضور ۳۴۹ گردشگر خارجی در گیلان خبر داد و افزود: گردشگران خارجی حاضر در گیلان دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری، چینی، عراقی، اوکراینی و هلندی می‌باشند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه اماکن گردشگری و اقامتی تحت نظارت بازرسین قرار دارند، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۴۷۹ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان صورت گرفته که نتایج بازدید‌های نظارتی ۲۸۳ بازدید عادی، ۱۱۲ مورد تشویق، ۷۸ مورد تذکر و ۷ مورد اخطار کتبی صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: بر اساس داده‌های آماری ۶۵۴ هزار و ۲۵۶ نفر از موزه‌ها، بنا‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری گیلان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰۲۸ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار‌ها از لحاظ تردد و انباشت خودرو دومین استان در سطح کشور هستیم، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون متاسفانه ۷ نفر فوتی در سوانح جاده‌ای استان داشتیم.

دیگر خبرها

  • دومین استان پرتردد کشور در نوروز با بیش از ۵ میلیون مسافر
  • گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز
  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • جان باختگان تصادفات جاده ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • فوت ۵۴۹ نفر در تصادفات جاده‌ای کشور در نوروز امسال
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید