Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در بازدید از زندان مرکزی سنندج، اظهار داشت: با رود به این زندان، انگار به یک مکان فرهنگی پا گذاشته‌ام و آنچه در این بازدید مشاهده کردم بدون اغراق، نظم، پاکیزگی، ترتیب و رضایت عمومی زندانیان از وضعیت موجود است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان  تصریح کرد: ایجاد اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان و توانمند‌سازی آنان با استفاده از بسترهای مناسب آموزشی و درآمدزایی در زندان‌های استان کردستان قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن قدردانی از اقدامات حمایتی و مراقبتی از زندانیان و خانواده آنان گفت: با اینکه آمار جمعیت کیفری در این مرکز به نسبت فضای در اختیار محدود است، اما شاهد تلاش‌های بی‌وقفه مسئولین برای تحقق اهداف و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در این مرکز هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با رایزنی‌های مناسب با مجموعه قضایی، بخشی از مشکلات زندانیان مرتفع شود.

اشتغال 83درصدی زندانیان در زندان‌های کردستان

مراد فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اصلاحی و حمایتی در زندان‌های استان عنوان کرد: تعامل موثر و سازنده مجموعه قضایی استان با زندان در کاهش جمعیت کیفری بسیار اثر گذار بوده است.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد اشتغال 83 درصدی زندانیان در زندان‌های کردستان، عنوان کرد: در حال یک‌هزار و 200 نفر از زندانیان در زندان‌های استان مشغول بکار هستند.

وی اضافه کرد: در سال‌جاری تلاش‌های مددکاران موجب اخذ رضایت 16 شاکی از محکومان به قصاص شده است.

فتحی در این بازدید خواستار حمایت معنوی نماینده ولی فقیه در انتقال زندان سنندج به خارج از محدوده شهری و ایجاد یک زندان استاندارد با فضای مناسب آموزشی و بازپروری شد.

گفتنی است؛ نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن بازدید از کارگاه‌های اشتغال و تولیدات زندانیان، کلاس‌ها و قسمت‌های مختلف زندان  با مددجویان نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: زندان های کردستان اشتغالزایی زندانیان انتقال زندان سنندج زندانیان در زندان نماینده ولی فقیه زندان های کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان، امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان در شهر سنندج برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان و برخی دیگر از مسئولان استانی و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه نیز در این مراسم حضور داشتند.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

کد خبر 745351

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم