Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در ایام‌الله دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان غربی به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف استان تعداد ۱۱۵ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح ها از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط شرکت توزیع نیروی برق استان آغاز و با مجموع با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۶۳ میلیارد تومان اجرایی شده و به بهره برداری می‌رسد.
مهندس حسن بکلو افزود : همچنین تعداد ۳۵ پروژه تولیدی و خدماتی، صنعتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی ادامه داد : پروژه تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار به طول ۶۵۰ کیلو متر با اعتبار۱۳۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در ادامه  ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تصریح کرد:افتتاح حجم قابل توجه پروژه‌ها جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم استان در سالجاری میسر نمی‌شد مگر با زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ  کارکنانی که با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود، برگ زرینی بر افتخارات خانواده صنعت برق افزودند.

کد خبر 1596594

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برق دهه فجر استان آذربایجان غربی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد