Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@08:20:14 GMT

سامانه بارشی امشب وارد استان اردبیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۴۴۸

سامانه بارشی امشب وارد استان اردبیل می‌شود

سیاوش محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: تجزیه و تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از اواسط وقت امشب سامانه ناپایدار بارشی وارد استان می‌شود که این سامانه بارشی موجب بارش پراکنده برف و باران در نقاط مختلف استان خواهد شد.

وی با اشاره به اوج فعالیت این سامانه بارشی افزود: سامانه بارشی مذکور از قدرت چندانی برخوردار نیست و اوج فعالیت این سامانه از ظهر پنج‌شنبه تا صبح جمعه پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه بارشی سبب کولاک در جاده‌ها می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با این حال این سامانه تا روز شنبه در استان اردبیل ماندگار بوده و سبب بارش پراکنده برف و باران در مرکز و با شدت بیش‌تر در شمال و جنوب استان خواهد شد.

محمدی در رابطه با ایجاد کولاک برف در محورهای مواصلاتی ادامه داد: علاوه بر بارش‌ها، سامانه مذکور می‌تواند سبب وزش باد با شدت ملایم در برخی نقاط استان اردبیل شود که همین موضوع نیز کولاک حاصل از بارش‌های اخیر برف را در جاده‌ها و نقاط کوهستانی در پی خواهد داشت.

وی گفت: در طی مدت مذکور کاهش چند درجه‌ای دما نسبت به روزهای قبل و پدیده مه‌گرفتی در نواحی منتهی به استان گیلان دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی استان اردبیل سیاوش محمدی برف سامانه بارشی کولاک سامانه بارشی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، میرحسینی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: میزان بارش‌ها در دو روز اخیر در استان بدین شرح بوده است: ابرکوه ۲۶/۲، فراغه ۲۱/۸، اردکان ۳/۳، چادرملو ۲۱/۴، بهاباد ۱۸، همیجان ۳۱/۶، آسفیج ۲۱/۵، بافق ۱۳/۶ ،تفت ۲۱/۱، اسلامیه ۳۲/۶، ده بالا ۴۴/۵، دره شیر سانیج ۳۴، طزرجان ۳۲، مهریز ۲۰/۸، منشاد ۶۲/۹، گل افشان ۴۲ ،بنادک سادات ۳۷/۶، زارچ ۷/۳ ،دربید ۲۷/۵، مروست ۲۱/۵، هرات ۱۲/۹، چاهک ۲۱/۵، میبد ۳/۶، اشکذر ۵/۳، هامانه ۳۲ ، فرودگاه یزد ۱۰/۱ و خویدک ۱۵ میلیمتر.   وی افزود:  تا پیش از ظهر فردا، بارش ها کمتر و پراکنده می‌شود و بیشتر بارش ها در مناطق شرقی در  شهرستان های بافق و بهاباد و مناطق جنوبی استان در شهرستان های  هرات و مروست اتفاق خواهد افتاد.   میرحسینی اظهار داشت: از ظهر شنبه تا پیش از ظهر یکشنبه بازهم شاهد بارش‌های پراکنده  در استان خواهیم بود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر فردا در استان
  • سهم کیش از سامانه بارشی اخیر ۷۰ میلی متر باران
  • صدور هشدار قرمز برای این استان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز