Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل پست خراسان شمالی از رشد سه برابری ارسال محصولات اینترنتی از این استان به سایر استان ها توسط پست خبر داد.

خانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روزانه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ مرسوله پستی وارد استان شده و ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ مرسوله پستی نیز از خراسان شمالی به سایر استان ها ارسال می شود.

وی افزود: طی ۱۰ ماه امسال ۶۱ هزار و ۵۶۵ مرسوله از سایر استان ها وارد خراسان شمالی شده که این مقدار در مدت مشابه سال گذشته ۵۱ هزار و ۹۵۲ مرسوله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی ادامه داد: ایجاد خط مستقیم از تهران به بجنورد یکی از دلایل افزایش ارسال محصولات اینترنتی و مرسولات پستی بوده که این امر موجب کاهش سیر محصولات شده است.

وی اظهارکرد: شیوه های جدید ارسال مرسوله نیز از سوی دیگر بر این امر موثر بوده و موجب رضایت مشتریان شده است.

این مقام مسئول تاکیدکرد: در این میان اگر به محصولات پستی آسیبی وارد شود بیمه مرسولات پستی بخشی از خسارت وارد شده را پرداخت می کند و بخشی نیز مشمول بیمه عمومی می شود که به همه مرسولات پستی تعلق می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالي پسته محصولات اینترنتی سایر استان ها خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و همچنین استان‌های مجاور این استان‌ها شاهد بارش خواهند بود.

به گزارش شفقنا، شدت اصلی بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران خواهد بود که می‌تواند منجر به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی شود.

دیگر خبرها

  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی