Web Analytics Made Easy - Statcounter

لادن نازی در دومین تجربه کارگردانی، نمایش «لباس جدید پادشاه» را برای سومین بار در تماشاخانه "سنگلج" روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، نمایش کمدی «لباس جدید پادشاه» به طراحی و کارگردانی لادن نازی و نویسندگی فرزاد فخری‌زاده با رویکرد طنز انتقادی با تلفیقی از تکنیک‌های بازیگری و تئاتر عروسکی از ۱۰ بهمن الی ۶ اسفندماه سال جاری در تماشاخانه سنگلج (قدیمی ترین تماشاخانه فعال شهر تهران) به روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش بعد از تجربه اجرای  آبان، آذر سال ۱۳۹۸ و فروردین ماه ۱۴۰۰ (با وجود اوج روزهای وضعیت قرمز کرونایی تهران) پس از استقبال تماشاگران و منتقدان تئاتر و بعد از پشت سر گذاشتن محدودیت ها و کارشکنی های بسیار، سرانجام برای بار سوم و وقفه ای ۹ ماهه اجرا می‌شود.

ایمان ‌سلگی، میثاق ‌آقامولایی، بهرام ‌عباسی ‌فرد، بهرام بهبهانی، علی قربان‌خانی،مهبد ‌قناعت ‌پیشه،فریده خزاعی،درسا علمی نژاد، فاطمه اشکانی، زینب همتی،بهاراحمدی، میرا امیرنسب،شهره فرخی و مبیناجمالی بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه هستند.

در خلاصه این نمایش که هرشب ساعت  ۱۹  و در روزهای پنجشنبه و جمعه در سانس فوق العاده ساعت ۱۷ نیز به روی صحنه می‌رود آمده است: «در ایران قانون منع استعمال البسه خارجی توسط مجلس ملی تصویب شده است و هم‌زمان با تصویب این قانون احمد قاجار به انگلستان سفر کرده است.»

دیگر عوامل «لباس جدید پادشاه» عبارتند از : دستیارکارگردان و برنامه ریز:  فریده خزاعی، طراح عروسک:  لادن مهرانزاده، طراح حرکت: بهرام عباسی‌فر، طراح لباس: مهرناز ‌عباسی، طراح صحنه:  لادن ‌نازی، گروه صحنه: بهرام ‌عباسی ‌فرد، محمدصباغی، طراح نور:  میثم کحالی، آهنگساز:  امیرسلامی، طراح و مسئول واحد گریم :کامبیزمومن خانی، مجریان گریم :کامبیزمومن خانی،سهیلاجوادی و....

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی تیوال نسبت به خرید بلیت این نمایش که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به روی صحنه می رود، اقدام کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لباس جدید پادشاه روی صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، نمایش یاخته به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی میثم نویریان از 5 الی 25 اردیبهشت ماه، ساعت 30/19 در تماشاخانه مهر به روی صحنه می رود. نمایش یاخته، نمایشی کمدی اجتماعی است که منتخب هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی می باشد که روایت گر داستان زوج جوانی است که به تهران مهاجرت کرده و باید به روشی غیر معمول صاحب فرزند شوند، که در این بین ایمیلی از مدیر برنامه‌های لئوناردو دی‌کاپریو دریافت می‌کنند.

 او پیشنهاد داده است که در این نمایش بازیگرانی (به ترتیب الفبا) همچون: تکتم اخجوانی، مرضیه آقاسی، رافق ایرجی، هدیه داوودوندی، آرزو شیخی و محمد محسن شفیعی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور هنری: یزدان کاظمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد نظیفی، دستیاران کارگردان: سید مجتبی حجازی، سیده نجمه چلنگر، امیرحسین ارقبایی، روابط عمومی: مریم حضرتی، مشاور رسانه ای: محمد جواد عبدی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، موسیقی: امیر صادقین، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح پوستر: سروش حیدری، طراح نور: صمد خانی، مدیر صحنه: امیر میرزائی، مدیر اجرایی: هانیه جعفری.علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید