Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید حسینیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کنگره بین المللی با موضوع شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد. 

وی افزود: هزار و ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره بین المللی ارسال شده بود. 

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری آیین افتتاحیه‌ این کنگره بین المللی در کیش و آیین پایانی آن نیز در شهر شیراز مرکز استان فارس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینیان عنوان کرد: سید اکبر سلیمانی از شاعران مطرح، برجسته و توانمند کهگیلویه و بویراحمد و اهل شهرستان لنده است. 

وی ابراز داشت: سلیمانی یک کتاب مجموعه رباعی به نام «اندوه من از خودم کهن سال تر است» تألیف، چاپ و منتشر کرده است. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد جشنواره حوزه هنری شعر یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جشنواره حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد جشنواره حوزه هنری شعر یاسوج کهگیلویه و بویراحمد کنگره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد. سرهنگ علی اصغر پوربهشت افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، ادامه داد: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ما است. فرماندار کهگیلویه هم در این آیین معنوی اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و گفت: هدف استکبار جنگ با اندیشه‌های انقلاب اسلامی است. حمزه محقق‌زاده افزود: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می‌کند پشت سر این تحریم، اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می‌کند. وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از همه داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است