Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی اخیر در ماجرای صدور حکم کمیته استیناف و باشگاه گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: من از یک برنامه تلویزیونی به شدت گلایه دارم. مجری مگر قاضی است که در برنامه اش حکم می‌دهد؟ مگر منافعی دارند که اینقدر علنی از گل‌گهر حمایت می‌کنند. چرا می‌خواهند در این برنامه علیه استقلال صحنه‌سازی کنند و تیم را به حاشیه ببرند؟ همین قهرمانی نیم فصل استقلال باعث شده برای به حاشیه کشیدن تیم بیشتر تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا باید در مورد رأیی صحبت کنند در حالی که مشخص است چه تمایلی دارند و دوست دارند چه حکمی صادر شود؟

پیشکسوت استقلال در ادامه افزود: اگر بازیکن گل‌گهر مشکلی ندارد پس چرا الان بازی نمی‌کند؟ مشخص است که این بازیکن کاملاً مشکل دارد و رأی هم عادلانه بوده. کمیته استیناف هم در خصوص این پرونده باید سفت و محکم برخورد کند. اگر مشکل ندارد خوب اجازه بدهند بازی کند، اگر هم مشکل دارد حکم سه بر صفر قطعی و قانونی است؛ چرا زمان را می‌کشند؟ دلیل اینهمه تأخیر چیست و چرا می‌گویند باز هم باید تحقیق و بررسی کنیم؟ تحقیق و بررسی در خصوص چه چیزی؟ اینکه یک بازیکن غیرقانونی است و بازی ملی به اندازه نداشت نیاز به تحقیق بیشتر دارد؟

نوری در خصوص احتمال تغییر رأی گفت: کمیته استیناف از طوفان اعتراضی هواداران استقلال بترسد و بداند اگر رای تغییر کند با اعتراض میلیونی هواداران مواجه خواهند شد. واضح است که کسر امتیاز از گل گهر حقش بوده و رای هم نباید تغییر کند. همه چیز در این ماجرا مشخص و علنی است غیر از حرف‌های مشکوکی که شنیده می‌شود و باعث نگرانی شده که امیدوارم صحت نداشته باشد. استیناف قانون را اجرا کند که قانون هم مشخص است. یک کلام بگویند این بازیکن قانونی بوده یا نه، اگر قانونی نیست سه بر صفر را تایید کنند اگر قانونی است از همین هفته بعد برای گل گهر بازی کند و همه باشگاه‌ها بازیکنی مثل همین بازیکن جذب کنند، چون ظاهراً قرار نیست قانون اجرا شود. بیشتر بخوانید: طهماسبی: از لغو بازی با استقلال متضرر شدیم/ این بلاتکلیفی اوج بی عدالتی بود

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!

محمد نوری نسبت به واگذاری استقلال معترض است

طرفداری | محمد نوری استوری جدیدی را منتشر کرد.

قرار است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به زودی به شکل کاملا رسمی واگذار شوند که همین موضوع باعث شد نظرات مختلفی مطرح شود. حالا محمد نوری به شدت نسبت به واگذاری استقلال معترض است و استوری زیر را منتشر کرده است:

اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • «حمید نوری»؛ ۱۶۰۰ روز بازداشت غیرقانونی در بهشت گردشگران
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • روایت شیرین: از اینجا تا ابدیت با یک پاس گل
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!