Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از همشهری، وزشکار المپیکی مجارستان و کسی که مخالف واکسن زدن بود، در اثر ابتلای شدید به کرونا از دنیا رفت.

برنده مدال طلای ژیمناستیک المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در ۵۱ سالگی بعد از بیش از یک ماه مبارزه با کووید-۱۹ جان خود را در بیمارستان از دست داد.

مرگ سیلوستر سولانی اتفاق تلخی در ورزش این کشور بود طوری که ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان، جزو کسانی بود که با خانواده سیلوستر همدردی کرد و یاد این ورزشکار محبوب را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولانی جزو کسانی بود که پیش از این در مکان‌های عمومی از بدبینی خود به واکسن‌های کرونا حرف زده بود. این ورزشکار مجارستانی از یک ماه و نیم پیش در بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و دوستان، خانواده و هوادارانش برای بهبود هرچه سریعتر او دعا می‌کردند.

رسانه‌های مجارستانی با ذکر این نکته نوشتند که او یک دوز واکسن کرونا را دو هفته قبل از این اتفاق تزریق کرده است.

پزشکان در این مدت از دستگاه ونتیلاتور و ریه آهنی برای بهبود شرایط تنفسی این قهرمان جهان استفاده کردند تا زندگی او را نجات دهند، اما هیچکدام از این تدابیر پزشکی جواب نداد.

نخست وزیر لهستان در مورد مرگ این ورزشکار نوشت: «خدا به همراهت، قهرمان.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون سیلوستر سولانی ویروس کرونا مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین مرحله از اردوی تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس ۲۰۲۴ و نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳ با دعوت ۹ ورزشکار از ۵ فروردین در تهران آغاز شد و تا ۱۵ فروردین و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.

محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان؛ سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خو را در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر
  • عکس| رسوا شدن ورزشکار حقه‌باز در المپیک
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید