Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان قلعه‌گنج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاربه اینکه در منطقه حاجی‌آباد شهرستان قلعه‌گنج با توجه به حجم بالای آبی که رودخانه در حاشیه مناطق کشاورزی و مسکونی بوده و باعث شکستکی سیل‌بندها شده خسارت‌هایی به مردم وارد شده است، اظهار داشت: گروه‌های جهادی در حال حاضر در منطقه مشغول حفر چاه برای اصلاح سیستم فاصلاب و تعمیر سرویس‌های بهداشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: همچنین گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و محلی حاضر در منطقه با ارائه خدمات‌رسانی به منازلی که دچار آبگرفتگی شده در حال شستشو و تعمیر لوزام خانگی هستند و با توجه به گسترش جهادگران بسیجی در منطقه، امیدواریم به زودی روال زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: با توجه به گستردگی و حجم بالای خرابی‌ها بحث سیل‌‌بندها باید سریعا پیگیری شود که یک دستگاه لودر و بولدزر تا امشب و فردا صبح وارد منطقه شده و به ناحیه بسیج منطقه واگذار می‌شود که با همکاری فرمانداری و آفای منطقه بتوانند سریعا سیل‌بندها را ترمیم کنند تا اگر باران سیلابی دیگری آمد جان مردم امان باشد.

نظری خاطرنشان کرد: جهادگران علاوه بر کاهای امداد و نجاتی که از همان روزهای اول با آماده‌باشی که زده شده از جمله انتقال مردم از جاهای آبگیر و در مسیر سیلاب به اماکن امن تا الان که بحث ترمیم و توزیع کمک‌های معیشتی در مناطق صعب‌العبور است همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: حتی در مناطقی از جنوب کرمان که به علت شرایط آب و هوایی بالگرد نتوانستنیم استفاده کنیم برای شناسایی و کمک به مردم این مناطق از حضور جهادگران محلی استفاده شد و گروه‌های جهادی محلی در منطقه بودند که به داد مردم رسیدند و تا زمان حل مشکلات مردم در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشین سپاه ثارالله استان کرمان جهادگران بسیج سازندگی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و لوندویل آستارا اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ترفندی از جمله اختلاف انداختن بین اهل تسنن و شیعه و هزینه‌های کلان در این زمینه برای ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران استفاده می‌کنند.

فرماندار آستارا بر اهتمام دهیاران و شوراها به مسائل روز تاکید کرد و گفت: باید هرگونه اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و تنها به خدمت به مردم و رفع مشکلات روستا توجه داشت و مشکلات روستاییان را رصد و بر انعکاس مشکلات آنها اهتمام ورزند.

وی افزود: وظیفه دهیاران دفاع از دستاوردهای نظام و دولت است و در راستای تحقق این مهم باید در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توجه ویژه داشته باشند.

شهاب زاده بابیان اینکه بخشداران باید به عملکرد دهیاران نظارت لازم را داشته باشند افزود: دهیاران باید با تهیه گزارش از پیگیری‌ها و اقدامات خود در روستا و انعکاس مشکلات و موانع موجود به بخشداری، زمینه حل و فصل و ارائه راهکارهای لازم را فراهم سازند.

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و لوندویل و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به بیان گزارش اقدامات کاری انجام شده پرداختند.

کد خبر 6087078

دیگر خبرها

  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه