Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان از 17 خردادماه سال آینده آغاز می‌شود و دوم مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید.

کشورهای برزیل، کانادا، فیلیپین، بلغارستان، روسیه و ژاپن، میزبانان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در گروه مردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، هر تیم در مرحله مقدماتی لیگ‌ ملت‌های سال 2022 دوازده بازی انجام خواهد داد و با توجه به اینکه این رقابت‌ها با حضور 16 تیم برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال ایران تنها با تیم‌های فرانسه، آلمان و آرژانتین مسابقه نخواهد داد.

مسابقات هفته نخست از 17 تا 22 خردادماه 1401 در دو کشور برزیل و کانادا برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران در برزیلیا به ترتیب با تیم‌های استرالیا، روسیه، ژاپن و هلند مسابقه خواهد داد.

فیلیپین و بلغارستان میزبانان هفته دوم این رقابت‌ها هستند که مسابقات از 31 خرداد تا پنجم تیرماه 1401 برگزار می‌شود و مردان والیبال ایران در این هفته در صوفیه به ترتیب با تیم‌های بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا روبرو خواهند شد که هفته‌ای بسیار سخت و نفسگیر برای ملی‌پوشان کشورمان خواهد بود.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها سال 2022 از 14 تا 19 تیرماه در دو کشور ژاپن و روسیه برگزار خواهد شد. شاگردان بهروز عطایی در شهر کمروف روسیه با تیم‌های ایتالیا، صربستان، اسلوونی و لهستان پیکار خواهند کرد.

نتایج مسابقات مرحله گروهی در یک جدول محاسبه خواهد شد و در پایان مرحله مقدماتی هشت تیم برتر جدول به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا تعیین مقام اول تا هشتم با هم رقابت خواهند کرد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌ها سال آینده نیز از 29 تیرماه تا دوم مردادماه پیگیری خواهد شد و هنوز میزبان مرحله نهایی مشخص نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال لیگ ملت های والیبال حریفان ایران در لیگ ملت های والیبال مرحله مقدماتی والیبال ایران لیگ ملت ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم

تیم ملی فوتسال با پیروزی برابر کویت در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد تا در این مرحله حریف قرقیزستان شود.

به گزارش مشرق، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری ۴ بر صفر رسید.

ایران و کویت که در گروه D قرار گرفته‌اند، در حالی برابر هم به میدان رفتند که تیم کشورمان با توجه به کسب دو برد برابر افغانستان و بحرین، صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم نخست تنها به یک امتیاز احتیاج داشت. کویت هم با توجه به تساوی برابر افغانستان و پیروزی برابر بحرین، برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کرد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد تیم کشورمان برابر کویتی‌ها کار سختی پیش‌رو نداشت و با وجود مقاومت اولیه بازیکنان این تیم، در دقیقه ۸ علی اکرمی قفل دروازه کویت را باز کرد تا تیم کشورمان یک بر صفر پیش باشد. در ادامه سالار آقاپور در دقیقه ۱۷، سعید احمد عباسی در دقایق ۲۰ و ۳۳، سه گل دیگر را برای ایران مقابل کویت به ثمر رساندند.

در نهایت تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر، کویت را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به عنوان تیم اول گروه D، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. تیم کشورمان در مرحله یک‌چهارم، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان هم توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بحرین را شکست دهد و با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار بگیرد و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

ترکیب اولیه ایران:

سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

سرمربی: دیوید مارین اورتگا

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
تایلند - عراق ۱۴:۳۰
ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!