Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: تعدادی بسیار محدود بلیت و زیر ۱۰ درصد از کل ظرفیت جشنواره برای مهمانان ویژه بوده است که آنان ۲۴ ساعت زودتر می‌توانستند به سایت مراجعه و بلیت‌ها را خریداری کنند.

خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: میلاد شُکرخواه مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به این پرسش که چرا تعداد بلیت‌های ملحوظ برای برخی فیلم‌ها - صبح امروز، چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه - به سرعت به پایان رسیده و آیا بلیت یا سهمیه‌ای برای ارگان‌ها و نهاد‌هایی خاص تخصیص داده شده، گفت: چنین موضوعی اصلا صحت ندارد، ما بلیتی به جایی تخصیص نداده‌ایم و موضوع واگذاری بلیت به نهاد و یا سازمانی خاص اساسا بی‌پایه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: تعدادی بسیار محدود بلیت و زیر ۱۰ درصد از کل ظرفیت جشنواره برای مهمانان ویژه بوده است که آنان ۲۴ ساعت زودتر می‌توانستند به سایت مراجعه و بلیت‌ها را خریداری کنند؛ این موضوع البته در هر دوره جشنواره بوده است و بحث تخصیص بلیت به نهادی خاص بی‌معنی است.

شکرخواه با اشاره به روند فروش بلیت از ساعت ۱۰ صبح امروز گفت: استقبال از خرید بلیت تا همین لحظه خوب بوده است و تا الان که ساعت نزدیک ۱۳ است، مردم بدون هیچ مشکلی مشغول خرید بلیط هستند و هیچ گزارشی از اخلال در روند خرید بلیت نداشته‌ایم.

در صورت تقاضای مازاد، سالن مازاد تخصیص داده می‌شود

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از روند خرید بلیط رضایت ندارند و مشکلاتی نظیر برداشت پول از حساب و عدم صدور بلیط را گزارش می‌کنند، یادآور شد: در برخی موارد ممکن است در نتیجه ترافیک بالا در لحظه، اخلالی جزئی وجود داشته باشد، اما برای این که خیال خریدار آسوده باشد که بلیت صادر شده یا نشده است، می‌تواند به بخشی تحت عنوان حساب کاربری که در هر سه سامانه «ایران‌تیک»، «سینماتیکت» و «گیشه هفت» وجود دارد، مراجعه کند.

عودت نشدن پول بلیت به درگاه بانک ارتباط دارد

وی ادامه داد: در این قسمت بخشی تحت عنوان بلیت‌های خریداری شده یا بلیت‌های من به عنوان گزارش خرید این بلیت‌ها وجود دارد؛ اگر پول از حساب کسر شده و بلیتی هم صادر نشده باشد این موضوع به درگاه بانکی باز می‌گردد و این اختلال متوجه سامانه بلیت فروشی نیست، در این صورت تا سقف ۲۴ ساعت پول به حساب بازگردانده می‌شود.

شکرخواه در پاسخ به این سوال که آیا تمهیدی از جهت تخصیص سالن یا سانس اضافه برای فیلم‌های پرمخاطب مردمی وجود خواهد داشت، اظهار داشت: کمیته سینما‌ها با مدیریت محمدرضا فرجی که تعامل با سینما‌های میزبان جشنواره را برعهده دارند، حتما در این باره چاره اندیشی خواهند داشت؛ این کمیته با بررسی ظرفیت مازادی که هر فیلم دارد و سقفی که هر فیلمی در بلیط فروشی پر می‌کند، تشخیص می‌دهد که این فیلم احتیاج به سانس فوق العاده دارد یا خیر.

وی تاکید کرد: این موضوع اقتضایی است یعنی کاملا به شرایط وابسته است؛ فیلم باید به حدنصابی برسد ممکن است در آن سینما و در آن سانس تقاضا زیاد نباشد، اما سینمای دیگری تقاضا‌های مضاعفی برای فیلم یا سانسی خاص داشته باشد که در این گونه موارد کمیته امور سینما‌ها موضوع را بررسی کرده و این اجازه را صادر می‌کند که سانسی فوق العاده و مازاد برای آن فیلم وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: عشیری: دبیر جشنواره فیلم فجر کرونا گرفت/نشست خبری به تعویق افتاد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران

درحالی که اکران فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز می شود، در فاصله دو تا شروع اکران، بیش از  یک میلیارد تومان بلیت برای فیلم پیش فروش شده است.

با توجه به استقبال مخاطبان، پیش بینی می شود «مست عشق» با شروع اکرانش رکورد فروش افتتاحیه را از آن خودش کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

خرید بلیت هم اکنون از ایران تیک

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس سرانجام فروخته شد، از دولت به دولت!
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس فروخته شد، از دولت به دولت!