Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@11:19:23 GMT

ایران - عراق با تماشاگر شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۸۱۱

ایران - عراق با تماشاگر شد

دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق به طور قطعی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از کش و قوس‌های فراوان و در فاصله یک روز تا دیدار ایران و عراق، بالاخره دستور نهایی برای حضور تماشاگران در دیدار ایران و عراق صادر شد و هواداران تیم ملی می توانند از این دیدار دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز شرایط و راه‌های بلیت‌فروشی اعلام نشده اما حدود ۱۰ هزار تماشاگر ایران (۸ هزار مرد و ۲ هزار زن) می‌توانند صعود احتمالی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تماشا کنند. البته از این تعداد، ۱۰ درصد یعنی ۱۰۰۰ بلیت سهم هواداران عراقی است.

شاگردان اسکوچیچ در صورت شکست دادن عراق در ورزشگاه آزادی، بلیت جام جهانی را رزرو خواهند کرد و خیالشان از این بابت در بازی‌های بعدی راحت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات