Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@15:01:51 GMT

هزار سنگر آمل برای انقلاب

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۸۶۰

‍‍‍‍‍‍

مردم آمل در ۶ بهمن ۱۳۶۰ مقاومت کردند تا ریشه شوم کمونیست‌ها خشکیده شود و در کشور گسترش نیابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در سحرگاه ششم بهمن ماه سال ۶۰ بیش از ۱۰۰ نفر از کمونیست‌ها از سمت جنگل در قسمت جنوب آمل قصد تصرف شهر را داشتند که مردم آمل در کمتر از یک روز با مقاومت خود به این غائله پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم آمل برای مقابه با تیراندازی وخمپار‌ه‌های منافقان، هزار سنگر را در سطح شهر ساختند و با تقدیم ۴۱ شهید از انقلاب اسلامی حمایت کردند تاجایی که به نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسامی تبدیل شد و معمار بزرگ انقلاب در وصیت نامه الهی سیاسی هم به این حماسه اشاره و مقام معظم رهبری بسیار از این ایستادگی یاد کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: آمل ، سنگر ، انقلاب ، مقاومت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آمل سنگر انقلاب مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه مدرسی صبح چهارشنبه در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) بیان کرد: از طرف دیگر این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تلقی می‌شود.

مدرسی با تبیین جنایت‌های متعدد استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» ادامه داد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با بیان اینکه خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر گفته و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

وی با تأکید بر اینکه عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمیده است، ادامه داد: همچنین عملیات وعده صادق باور شکست ناپذیر بودن اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 6087424

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • یکی از ۴ سنگرِ اهواز در زمان جنگ از بین رفت
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • محبوبیت مقاومت نزد مردم غزه 
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ