Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مهدی‌شهر گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و افزایش مشارکت بانوان در مسیر رسیدن به توسعه پایدار شهری از اولویت‌های شهرداری مهدی‌شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،، علیرضا شربتدار در نشست تجلیل و هم‌اندیشی با بانوان فعال، نخبه و کارآفرین شهرستان مهدی‌شهر، اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت و افزایش مشارکت بانوان در مسیر رسیدن به توسعه پایدار شهری از اولویت‌های شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری مهدی‌شهر در دوره جدید کاری قصد دارد تا از ظرفیت و توانمندی بانوان و ایده و نظرات آنان در طراحی پیشبرد پروژه‌های شهری به صورت ویژه‌ای بهره‌گیری کند و زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر زنان در مدیریت شهری فراهم آورد.

شهردار مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: شهرداری این شهر در حدود وظایف و اختیارات خود در دوره جدید، موانع اشتغال‌زایی و کارآفرینی بانوان را رفع خواهد کرد.

شربتدار ادامه داد: مدیریت شهری در دوره جدید پروژه و طرح‌های گوناگونی را برای بانوان در زمینه ورزش، سلامت و نشاط شهروندی و اوقات فراغت تدارک دیده است که در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به بهره‌برداری خواهد رسید و از آنها رونمایی خواهد شد.

کد خبر 551406

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مهدیشهر بانوان کارآفرین زنان فعال در صنایع دستی اشتغال زنان توانمندسازی زنان زنان شاغل زنان کار آفرین مشارکت زنان بانوان بانوان شاغل در شهرداری موانع اشتغال زنان نشاط شهروندی مدیریت شهری توسعه پایدار شهری شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهره گیری مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش ازظهر سه شنبه در جریان بازدید از نقاط حادثه خیز ترافیکی شهر اراک اظهار کرد: هفدهم آذرماه سال گذشته، زیرگذر پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) افتتاح شد همچنین در بهمن ماه پارسال، مسؤولان شهری وعده تکمیل پروژه تقاطع غیرهم سطح امام خمینی (ره) را تا پیش از اتمام سال دادند که تکمیل آن با گذشت یک‌ماه از سال جدید، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی افزود: در بازدید اخیر از این پروژه، وضعیت نابسامان همزمان فعالیت کارگران با عبور خودروها از زیرگذر را شاهد هستیم که هر لحظه احتمال بروز خطر جانی برای کارگران وجود دارد که باید نسبت به آن تدابیر ویژه ای اندیشه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: هر پروژه جاده‌ای که زیربار ترافیکی می‌رود مستلزم برخورداری از روشنایی، آسفالت و سایر پیش‌نیازهای عبور و مرور است که در خصوص این پروژه، این مهم به طور کامل رعایت نشده است و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت کیفری و مدنی متوجه شهرداری خواهد بود.

خیرمند ادامه داد: امید است شهرداری در خصوص پیشبرد این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشد و مواردی نظیر آسفالت مطلوب، کانال‌های عرضی آب سطحی را با کیفیت مطلوب و مدت زمان سریع‌تری انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است مسؤولان شهری در خصوص زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها، وعده واهی ندهند و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند و تمامی اظهار نظرات و وعده‌های آنها باید براساس نظرات و اقدامات کارشناسی و تخصصی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: پیشبرد صحیح و بی نقص پروژه‌های شهری، ضرورتی بی بدیل است و شهرداری به عنوان دستگاه مسؤول در اجرای پروژه‌های شهری باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 6086498

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد