Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار مطلبی در سرویس ورزشی سایت تابناک درمورد قرارداد یکی از برندهای حاضر در تبلیغات دور زمین لیگ برتر، سازمان لیگ تکذیبیه ای از زبان صادق درودگر مدیر بخش بازاریابی و اقتصادی خود منتشر کرد.

تابناک ورزشی به این وسیله به ادعای آقای صادق درودگر را پاسخ می‌دهد.

سلام
بخش ورزشی تابناک ضمن احترام به ادعای مطرح شده از سوی یکی از مدیران سازمان لیگ، ضمن تکرار تقاضای رسمی خود برای دریافت گزارش کامل عملکرد مالی این سازمان در امور تبلیغات محیطی ، طی سه فصل اخیر جهت انعکاس به افکارعمومی و قضاوت کارشناسان و رسانه‌‌ها؛
خواهان انتشار تصویر قرارداد مربوط به برند مذکور و لیست اسناد دریافتی از این شرکت بابت تبلیغات محیطی فصل جاری و چند هفته اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفاف سازی در این زمینه، نشانه سلامت سازمان محترم لیگ است. در غیراینصورت طرح هرگونه تکذیبیه، بی اساس و فاقد وجاهت است.

رویه مالی سازمان لیگ طی چندسال اخیر تا جایی مبهم و تاریک است که درخواست باشگاه‌های مختلف برای انتشار تراز مالی مربوطه و جزئیات قراردادها بدون پاسخ مانده است و هیچ نهاد نظارتی به این موضوع رسیدگی نگرده است.

در ضمن بخش ورزشی تابناک، حق اعاده حیثیت بابت اتهامات و شکایت های قبلی جناب آقای صادق درودگر که در محاکم رسمی قضایی کشور رسیدگی و مردود شناخته شده و برای آن قرار منع تعقیب صادر شده است را برای خود محفوظ می داند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون سازمان لیگ تابناک ورزشی صادق درودگر تبلیغات محیطی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری ویژه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان با مشارکت باشکوه جوانان در حال برگزاری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، احمد وحیدی ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ترویج اخلاق اسلامی و شیوه زندگی محمد (ص) و فرهنگ‌سازی بر اساس باورهای دینی و قرآن کریم از مهم‌ترین حوزه‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ترویج فرهنگ دینی در جامعه را از مأموریت‌های مهم این نهاد دانست و تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، قوانین جامعه براساس ارزش‌های انسانی و اسلامی تصویب شد و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه اهتمام به مقوله فرهنگ و نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات در سطح فردی، خانواده، اجتماعی و بسیاری از ناهنجاری‌‌ها در جامعه ناشی از دور شدن انسان از فضائل اخلاقی و انسانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد با بهره جستن از ارزش‌های والا اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های دینی و دستورات حیات‌بخش معنوی و متعالی دین مقدس اسلام، شرایط فرهنگی مطلوبی را برای جامعه فراهم آورد.

وحیدی افزود: اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال انجام داده که امیدواریم با کیفیت اجرایی شود.

وی از برپایی ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در 139 شهر و روستای دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • ۹۵ درصد اراضی کشاورزی تا شهریور ۱۴۰۳ رفع تداخل می شوند
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها