Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار زنجان با اشاره به توافقات انجام‌شده با "شستا" برای سرمایه‌گذاری در این استان گفت: در ۲سال گذشته بالغ بر ۷هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در استان زنجان صورت گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززنجان، محسن افشارچی در حاشیه رونمایی از پارچه ایربگ شرکت نخ تایر صبا در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: یکی از راهکارهای تحقق رشد اقتصادی، در منظومه حرکت اقتصادی استان زنجان، با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته، جذب سرمایه‌‎گذاری‌های مختلف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری‌ها، از بخش خصوصی نیز کمک خواهیم گرفت، تصریح کرد: رایزنی با سرمایه‌گذاران مختلف در دستور کار است و در حال اقدام هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه به مجموعه‌هایی چون "شستا" بسیار امیدوار هستیم چرا که در سرمایه‌گذاری ضریب ریسک پذیری بالایی دارند و امروز توافقاتی با این شرکت و سازمان تامین اجتماعی خواهیم داشت، ادامه داد: منعفت این شرکت عامه است و امیدوار هستیم تلاش‌های ما نتیجه بخش باشد.

استاندار زنجان برای حل مشکلات تیم فوتسال "اسپیناس" پیش‌قدم شدعزم فرماندار زنجان برای راه‌اندازی جمعه بازار و روز بازار/ "دست دلالان باید از بازار قطع شود"استاندار زنجان: روزبازار و جمعه‌بازارها هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شوند/ اجازه جولان دلال‌ها در بازار زنجان را نخواهیم داد

وی در زمینه در راستای رسیدن به رشد اقتصادی تلاش وافری خواهیم داشت، افزود: طی دو سال گذشته بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در استان صورت گرفته است.

افشارچی با بیان اینکه مهم این است مدل نگاه به حکمرانی محلی جا افتد و ما متعهد به این باشیم که رشد اقتصادی استان در اختیار خودمان باشد، افزود: با ارزیابی‌های صورت گرفته ما امیدوار به تحقق هدف‌گذاری رشد اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه استان زنجان استفاده خوبی از تکنولوژی داشته است، ادامه داد: پنجره واحد زمین در سطح کشور ایجاد شده که در استان اجرا می‌شود و زنجان در این حوزه پیشگام بوده است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار زنجان سرمایه گذاری استان زنجان رشد اقتصادی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار مهر، نوید خاصه‌باف مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در شهرداری تهران در نشست خبری با اشاره به تغییر سیاست‌ها و رویکردهای این سازمان گفت: نگرش برد برد با همکاری بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: با همکاری شهرداری و… ۱۵ پروژه بلاتکلیف سال گذشته مشکلات آن رفع شد و برای جذب ۸۰ همت سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

مدیرکل سازمان امور مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: ۱۶ ابر پروژه نیز احصا شده و ۱۰۲ همت جذب سرمایه‌گذاری برای آن پیش بینی شده است.

خاصه باف همچنین از راه اندازی داشبورد مدیریتی سرمایه‌گذاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: مقدمات ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری نیز فراهم شده و هیات‌های اندیشه ورز تشکیل شده است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6085106

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز