Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:50:35 GMT

دستگیری ۸۲ متهم تحت تعقیب در شیراز

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۸۱۲۱

دستگیری ۸۲ متهم تحت تعقیب در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد که ۸۲ متهم و محکوم تحت تعقیب طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان دستگیر شده‌اند.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب و به دلیل حساسیت موضوع و ممانعت از قانون گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از پلیس فارس، شجاعی ادامه داد: ماموران پلیس این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در نقاط مختلف شهر شیراز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص مأموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۸۲ نفر از محکومان و متهمان متواری و تحت تعقیب را دستگیر کنند، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دستگاه قضایی شناسایی متهم تحت تعقیب تحت تعقیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۰ دوشنبه ۶ فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری میان چند نفر در شهرک مسکن کرمانشاه، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران کلانتری ۲۲ ظفر مشخص شد درگیری میان ۴ نفر رخ داده که یکی از آنها با سلاح سرد ۳ نفر دیگر را مجروح کرده است.

یاری با اشاره به دستگیری فرد مهاجم در صحنه درگیری و انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی، گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد یکی از افراد زخمی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طبق اظهارات افراد حاضر در محل درگیری، اختلاف حساب میان این ۴ نفر عامل ایجاد درگیری بوده است، گفت: متهم دستگیر شده برای مشخص شدن علت دقیق حادثه تحت بازجویی قرار دارد.

کد خبر 6063068

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع