Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امان الله حسین پور ظهر چهار شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اسفراین که در سالن دانشگاه صنعتی اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: از دولت انتظار داشتیم نماینده عالی خود در استان خراسان شمالی را سریع‌تر انتخاب کند اما اکنون شاهد اتفاق خوب هستیم و آن انتخاب یکی از فرزندان بومی استان با سابقه خدمت در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه عمرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: در مدت زمان کوتاه خدمت استاندار خراسان شمالی، نشانه‌هایی از ترسیم آینده‌ای روشن و درخشان برای استان قابل مشاهده است و فضای همدلی برای کار در استان مهیاست.

وی ادامه داد: نقشه راه توسعه شهرستان اسفراین باید با کمک نخبگان شهرستان طراحی شود.

حسین پور خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در شهرستان وجود دارد که باید از این داشته‌ها با هدف ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم به خوبی بهره مند شد.

وی افزود: یکی از این ظرفیت‌ها مهم شهرستان اسفراین معدن البلاغ است و سیاست شهرستان این است که این معدن باید دو بخش شود؛ یک بخش در دست تعاونی توسعه عمران با بهره برداری مردم و بخش دیگر هم در اختیار قرارگاه خاتم.

حسین پور گفت: این امر برای پشتیبانی از پروژه‌های بزرگ عمرانی مانند راه آهن، محور ارتباطی بجنورد- اسفراین و انتقال آب پایدار به اسفراین مهم است.

کد خبر 5409594

منبع: مهر

کلیدواژه: امان الله حسین پور اسفراین معدن آلبلاغ بوشهر ویروس کرونا بارش برف دهه فجر کرمانشاه برف و کولاک آمار کرونا خطبه های نماز جمعه برف و یخبندان برف روبی سیل کرمان اردبیل تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مدیر صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: هم اکنون بیش از ۱۳ هزار واحد صنفی در شهرستان تربت حیدریه فعال هستند.   محمدرضا ملکی روز سه‌شنبه افزود: امید است بتوان در آینده‌ای نزدیک واحدهای تجاری برای فعالیت تخصصی اصناف ایجاد کرد که دارای دسترسی آسانی هم برای مردم باشند.   وی ادامه داد: اجاره نشینی اصناف موجب می‌شود هر ساله هزینه‌ها افزایش یابد و این فعالان با مشکل در پرداخت هزینه اجاره بها رو به رو می‌شوند.   مدیر صنعت معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: انتقال واحدهای کارگاهی هم به شهرک های صنفی یا مجتمع های صنفی نیازی است که باید به آن پاسخ داد.   ملکی افزود: اگر بتوان مجتمع ها و شهرک های صنفی دارای دسترسی آسان هم برای این منظور ایجاد کرد اقدام بزرگی در راستای کمک به بهبود خدمات و محیط شهری انجام گرفته که مردم آثار آن را در مبلمان شهری و ساماندهی فعالان این حوزه مشاهده خواهند کرد.   وی ادامه داد: یکی دیگر از نیازهای شهرستان تربت حیدریه ایجاد سایت یا مجموعه نمایشگاهی دائمی است که این می‌تواند برای ساکنان ۱۲ شهرستان اطراف تربت حیدریه نیز مفید باشد.   مدیر صنعت معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: افزون بر ۱۳ هزار واحد صنفی فعال این شهرستان براساس نوع فعالیت شان شامل توزیعی، خدماتی، فنی و خدمات فنی تقسیم بندی می شوند که در قالب ۴۲ اتحادیه صنفی و یک اتاق اصناف مشغول به فعالیت هستند.   ملکی افزود: ۲۳ انتخابات صنفی هم طی سال گذشته برگزار شد و تلاش می‌شود در سال جاری هم هفت انتخابات برگزار شود.   مرکز شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر