Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از بکارگیری تمهیدت لازم در جهت معافیت مددجویان کمیته امداد استان از پرداخت قبوض آب و برق و گاز خبر داد.

مجید الهی راد با اشاره به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۱ مددجویان از پرداخت تعرفه حامل‌های انرژی معاف هستند، افزود: پرداخت قبوض آب، برق، گاز خانوارهای مددجو با رعایت الگوی مصرف، رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: این اقدام در جهت بهبود معیشت مددجویان انجام شده است.

الهی راد با اشاره به اینکه نباید کوچکترین حقی از خانوارهای تحت حمایت این نهاد تضییع شود، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید به وظیفه خود در قبال محرومان جامعه، عمل کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی با تاکید بر ضرورت احصاء اطلاعات محل زندگی خانوارهای تحت حمایت، افزود: هم اکنون در سامانه امداد هوشمند، آدرس دقیق بیش از ۵۰ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد پالایش شده که این امر خود اقدامی در جهت تسریع اجرای طرح معافیت مددجویان از پرداخت حامل های انرژی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي كميته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۴۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح واحد‌های مسکونی مددجویان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز که از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارند، در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ساخت ۵۰۰ واحد دیگر نیز به این واحد‌ها برای مددجویان افزوده می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

مبشری اظهار کرد: این واحد‌های مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده و کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحد‌ها پرداخت کرده است.

وی افزود: ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و از این تعداد شش هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

دیگر خبرها

  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • خانه دار شدن مددجویان در خراسان شمالی
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ۲۲۱۰واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی