Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه خوراکی‌های موجود مناسب سلامت ما نیستند و گاهی یادمان می‌رود هنگام گرسنگی باید سراغ سالم‌ترین‌ها برویم. شاید باورتان نشود، ولی دقیقا همین اشتباه کوچک می‌تواند سلامت ما را تهدید کند. یکی از این اشتباه‌ها در مورد نوشیدن آب پرتقال است که در ادامه خواهید خوانید چرا.

به گزارش همشهری، بحبوحه کار‌های روزمره گاهی ما را از این نکته غافل می‌کند که همه خوراکی‌های موجود، مناسب سلامت ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی یادمان می‌رود در لحظه گرسنگی باید سراغ سالم‌ترین‌ها برویم. شاید باورتان نشود، ولی دقیقا همین اشتباه کوچک می‌تواند سلامت ما را تهدید کند. در این روز‌های سرد زمستان یکی از میوه‌هایی که در میان‌وعده‌ها مصرف می‌کنیم، پرتقال است که با وجود همه حس طراوت و تازگی که به ما می‌دهد طبیعت سردی دارد.

گونه‌های ترش، ملس، توسرخ و حتی شیرین این میوه خوشمزه اگرچه به سطح ویتامین C بدن کمک شایانی می‌کند، اما در شرایطی که در هوای سرد وارد معده شود، می‌تواند باعث برخی مشکلات گوارشی شود و از آنجا که این مشکلات به افزایش سطح مایعات ناخواسته در بدن منجر می‌شود، می‌تواند رطوبت اعضای مهم بدن را افزایش دهد و جاذب برخی ویروس‌ها نیز باشد.

اما راه‌حل کجاست؟ این معما را قرن‌هاست که همه‌مان حل کرده‌ایم، ولی گاهی به علت نداشتن زمان یا مشغولیت‌های ذهنی یادمان می‌رود. بله نمک! نمک ساده‌ترین نوع مکمل مصرف پرتقال است که باعث کاهش رطوبت حاصل از مصرف این میوه در بدن می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طرز تهیه ویتامین C پرتقال سلامت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد

آفتاب‌‌نیوز :

این ماجرا در جریان مبارزه با آرکادی اوسیپیان رخ داد. هیبتی در راند اول، ناک‌اوت شد و باخت.

پس از مسابقه، حاضران صحنه علی هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

علی هیبتی پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما نه‌تن‌ها روس‌ها مبارز ایرانی را برای همیشه از مسابقات محروم کردند که تماشاگران روس به او حمله کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • معجزه انبه برای سلامت بدن
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • خودآزاری با برخی رژیم‌های غذایی!
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب