Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمد سبزه زاری گفت: با تاثیر سامانه بارشی شاهد افزایش ابر و بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد متوسط تا نسبتا شدید (در مناطق شمال و شمال شرق و شرق)، بارش برف (در ارتفاعات) و بارش با شدت کمتر همراه با وزش باد‌های متوسط تا شدید (در دیگر مناطق استان) خواهیم بود.

او می‌گوید: همچنین از روز جمعه تا صبح دوشنبه کاهش محسوس دما و وقوع دما‌های صفر درجه و منفی در نواحی سردسیر استان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول خلیج فارس نیز از اواخر وقت امروز تا روز شنبه مواج است.

در شبانه روزگذشته اهواز با ۲۳.۱ و ایذه با ۴.۵ سا نتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

حداکثر دمای اهواز به ۲۳.۱ و حداقل به ۷ درجه سانتی گراد رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی استان کاهش دما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های همرفتی شبانه‌روز گذشته تا صبح امروز که در مناطق شمال و شرق استان منجر به جاری شدن سیلاب شد، اظهار داشت: بیشترین بارش باران در ایستگاه خور و بیابانک با ۳۷.۹ میلیمتر، اردستان ۲۹.۴ میلیمتر، زواره ۲۸.۸ میلیمتر، مهاباد ۲۵ میلیمتر، گلپایگان ۲۲.۵، بادرود ۲۲.۴، خوانسار ۲۱، دهاقان ۲۰.۴، شهرضا ۱۸.۹، نطنز ۱۵.۳، کاشان ۱۳، پادنا علیا ۱۱.۱، مبارکه ۹، نجف آباد ۷.۷، آران و بیدگل ۷.۵ و شهر اصفهان ۴.۸ میلیمتر و ورزنه ۱.۲ میلیمتر باریده است.

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار در استان همچنان طی امروز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این سامانه بارش زا به تدریج تا روز جمعه از استان خارج می‌شود و پس از آن تا اواسط هفته آینده جوی پایدار بر استان حاکم خواهد شد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: فعالیت این سامانه امروز به صورت ابرناکی، گاهی مه آلودی هوا، وقوع تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش باران و رگبار پراکنده بهاری توأم با رعد و برق، در مناطق مستعد احتمال تگرگ و تنش دمایی وجود دارد.

به گفته وی، اوج فعالیت سامانه امروز و در مناطق شمال و شرق و تا حدودی جنوب استان خواهد بود.

امینی اضافه کرد: کماکان آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب‌های محلی و طغیان رودخانه فصلی به ویژه در مناطق شمال و شرق استان مورد انتظار است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق به ویژه شرق و شمال استان بین سه تا پنج درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته امینی، خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و خوانسار با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان خور و بیابانک در شرق استان اصفهان یکی از منحصر به فردترین مناطق کویر مرکزی کشور بوده که با استان‌های خراسان جنوبی، یزد و سمنان همجوار است.

کد خبر 6087592

دیگر خبرها

  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد