Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات به تمام افرادی که قصد ساخت واحد مسکونی دارند، خبر داد.

عبدالرضا غفوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع طرح "نهضت ملی مسکن" در کشور و استان، گفت: در بخشی از این طرح مقرر شده تا به تمام افرادی که قصد ساخت واحد مسکونی دارند، تسهلات داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تسهیلات به تمام سازندگان مسکن اعم از انفرادی، گروهی و انبوه سازی تعلق می گیرد.

غفوری گفت: رقم این تسهیلات برای شهر کرمانشاه 400 میلیون تومان و برای سایر شهرها 300 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سود این تسهیلات 18 درصد است، گفت: البته قرار است از محل صندوق ملی مسکن یارانه ای برای نرخ سود این تسهیلات در نظر گرفته شود.       

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه یادآور شد: این تسهیلات بصورت مرحله ای و متناسب با پیشرفت پروژه پرداخت می شود.

غفوری در خصوص بازپرداخت این تسهیلات هم اظهار کرد: مدت بازپرداخت این تسهیلات 20 سال است که طول مدت زمان ساخت را هم شامل می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای دریافت این تسهیلات سایر شرایط طرح نهضت ملی مسکن مانند سابقه مالکیت دولتی و شخصی، تاهل و سابقه سکونت الزامی نیست.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه محدودیتی برای دریافت این تسهیلات وجود ندارد، گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات در سامانه www.saman.mrud.ir  ثبت نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد
  • واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در خراسان رضوی
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • ارائه تسهیلات وام ۳۵۰ میلیونی به متقاضیان مسکن