Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری لرستان گفت: جوانان گام دوم انقلاب باید در کنار بدنه دولت باشند.

بهرام ستاری در جریان دیدار جوانان گام دوم انقلاب در لرستان با بیان اینکه تنها کشور انقلابی که توانست ماهیت خود را حفظ کند، انقلاب اسلامی مردم ایران است، اظهار کرد: هرکسی در سایه انقلاب زندگی می‌کند باید اصل آن‌را باور و به آن یقین و ایمان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه من نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا بلکه یک انقلابی هستم، افزود: در بحث مدیریتی باید انقلابی‌گری عمل کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه در صحنه جهانی به این مهم رسیده‌ایم که امروز به تقابل اسلام و استکبار رسیدیم و این برای نظام جمهوری اسلامی افتخار است، تصریح کرد: کسانی خودشان تا دیروز بر مسند بودند امروز همه چالش‌ها بعد از چهل و چند سال را جمع کرده و انتطار دارند تمامی آنها را دولت برطرف کند.

ستاری با بیان اینکه شما جوانان انقلابی گام دوم باید در کنار دولت باشید و در بسیاری از امور به آن کمک کنید، افزود: قرارگاه گام دوم جوانان انقلابی در لرستان باید در هر زمینه‌ای از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... در کنار دولت باشد و حمایت ار آن را رسالت خود بداند.  

ساماندهی حاشیه‌نشینی‌ها باید در اختیار جوانان گام دوم انقلاب قرار بگیرد

وی با بیان اینکه اعتبارات حوزه اجتماعی مناسب است و باید در امور مربوطه از آن استفاده کرد، گفت: ساماندهی حاشیه‌نشینی‌ها باید در اختیار جوانان گام دوم انقلاب قرار بگیرد چون بیشتر بر مشکلات آنها واقف هستند.
 
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه تمام سخنان مقام معظم رهبری در راستای نجات کشور و ارائه راه‌کار در این زمینه‌ها است، افزود: در بحث عمل به سخنان مقام معظم رهبری جوانان باید پای کار بیایند.

ستاری همچنین با اشاره به اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی و حاشیه شهرها می‌توانستیم بسیار عمیق‌تر به آنها توجه کنیم تا الان حاشیه‌های شهر را نداشته باشیم، گفت: در حال حاضر نیز  نمی‌توانیم آنها را به حال خود بگذاریم باید در این زمینه نقطه عملیاتی برای آنها تشکیل شود.
 
وی با اشاره به اینکه کسی که برای دولت قبلی سینه چاک بوده نمی‌تواند در بدنه دولت باشد، افزود: از پتانسیل جوان انقلابی در شهرستان‌ها استفاده می‌کنیم.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: انتصابات در شهرستان‌ها با تایید فرمانداران انجام خواهد گرفت و فرمانداران باید از بدنه تخصصی و انقلابی شهرها استفاده کنند.

 قرارگاه جوانان گام دوم، یک تشکیلات گفتمان‌ساز است

در جریان دیدار با سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان، دبیر قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب با بیان اینکه در این استان متناسب با هر کدام از وزارتخانه‌ها یک حلقه میانی تشکیل شده است، اظهار کرد: ساختار و هسته این کارگاه را جوانان انقلابی تشکیل داده‌اند.

سیروس حیدری با بیان اینکه حلقه‌های میانی با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب و نگاه به گذشته، ‌ چشم‌انداز به آینده و نگاهی امیدوارانه و توجه به ظرفیت‌ها برای برطرف کردن مشکلات تشکیل شده است، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ بار کلمه جوانان را بیان کردند که این خود بدین معنی است که می‌توان در بسیاری از موارد به جوانان هم توجه داشت و به آن‌ها اعتماد کرد.

مسئول قرارگاره جوانان گام دوم انقلاب با بیان اینکه یکی از کارهای مهم ما در این قرارگاه، پی‌گیری امور مربوط به حاشیه‌نشینی بوده است، تصریح کرد: در راستای شناسایی و برطرف کردن مشکلات حاشیه‌نشینان اقدامات خوبی صورت پذیرفته است.

در این دیدار سرحلقه‌های مردمی قرارگاه جوانان گام دوم انقلاب در حوزه‌های فنی و تخصصی و همچنین نمایندگان برخی شهرستان‌ها پیرامون مباحث مشکلات در حوزه‌های گوناگون سخنانی را مطرح کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انقلاب اسلامی لرستان انقلاب مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی جوانان گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  سردار " علی آزادی" با صدور پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران پر افتخار و حماسه ساز تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:‌ 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ "روحیه انقلابی" توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و از این رهگذر باید گفت؛ جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در آغازین روزهای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشانی، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است. 

این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا نموده است و این صلابت و کار آمدی مورد اعتراف دوستان و حتی دشمنان انقلاب می باشد. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه سازی‌های آزادگان‌، جانبازان‌، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدوارم، در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده است بیش از پیش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق رسالت های نظام و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در چه موضوعاتی بود؟