Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@02:24:57 GMT

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در تهران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۸۶۲۷

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عیسی فرهادی فرماندار تهران و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با بیان اینکه احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی به دلیل افزایش مبتلایان به سویه اومیکرون، از شهروندان تهران در خواست داریم که ضمن رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی نسبت به دریافت دوز سوم واکسن کرونا اقدام کرده و هرچه سریعتر دوره سه دوز واکسن خود را کامل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیات مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه یک شهر در وضعیت قرمز کرونا و حدود هشت شهر در حال نارنجی به سر می برند و مابقی شهر در وضعیت آبی و و زرد هستند افزود: با توجه به بازگشت رنگ قرمز و نارنجی به نقشه کشور و افزایش مراجعان مبتلایان به اومیکرون به مراکز درمانی هر لحظه امکان تغییر رنگ بندی و وضعیت شهرستان تهران محتمل بوده که ضمن نظارت های دستگاههای ذیربط همکاری شهروندان جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تکمیل واکسناسیون را می‌طلبد. 

فرماندار تهران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شهروندان، خواستار رعایت حد اکثری پروتکل که تا کنون بوده مانند ماسک، فاصله های اجتماعی و رعایت بهداشت شده، تا با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون بتوان با کمترین تلفات این سویش جدید (اومیکرون) را شکست داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محدودیت کرونایی فرماندار تهران وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت اوسمار مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵ دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آن‌ها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • رعایت قوانین رانندگی سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است
  • فوت ۵۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای تا هفتم فروردین
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال