Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت یونانی خبر داد احسان حاج صفی بعد از منفی شدن تست کرونا برای همراهی تیم ملی به ایران سفر کرده است.

نتیجه آخرین تست کرونای احسان حاج صفی منفی شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، احسان حاج صفی هافبک و مدافع تیم ملی فوتبال ایران که در باشگاه آ. اک یونان بازی می‌کند، با وجود دعوت به تیم ملی نتوانست به ایران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثبت شدن تست کرونای حاج صفی در یونان باعث شد تا او هم در کنار احمد نورالهی، سردار آزمون و مجید حسینی معادلات لیست تیم ملی برای بازی با عراق و امارات را بر هم بزند.

در حالی که انتظار می‌رفت حاج صفی به دلیل ابتلا به کرونا دو بازی تیم ملی برابر عراق و امارات را از دست بدهد، نتیجه آخرین تست این ملی پوش منفی شد.

سایت enwsi یونان با اعلام این خبر نوشت: «مدافع چپ آاک پس از انجام تست کرونا که منفی اعلام شد، راهی ایران شد تا به تیم ملی خود بپیوندد. از همان لحظه اعلام منفی تست کرونا، فدراسیون ایران با ارسال نامه‌ای جدید از آاک درخواست کرد که این بازیکن برای دو دیداری که باید انجام دهد (بازی با عراق و امارات) به ایران سفر کند.

یادآوری می‌کنیم که حاجی صفی دیروز تمام تلاش خود را کرد تا برای انجام آزمایش به مرکز تشخیصی مراجعه کند. علیرغم اینکه او روز دوشنبه هم با سایر نفرات تست داده بود.»

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ فردا پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می‌رود.

پیش از این هم اعلام شده بود تست سوم سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان هم منفی شده است.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد دادرس: برگزار نشدن جلسه پرونده باگناما؟ برگزار شد و سه ساعت و نیم طول کشید افشاگری کارشناس فوتبال عراق درباره کرونایی های تیم ملی کشورش واکنش جالب ام باپه به سوپر گل اشرف حکیمی / عکس گل استثنایی گابادینیو مانگو به مراکش در جام ملت های آفریقا (مراکش - مالاوی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تست کرونا حاج صفی تیم ملی منفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، "فرشاد مهدی‌پور" معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • گزارش رسانه آمریکایی از ویژگی مشترک جنگ‌های اوکراین و ایران و اسرائیل