Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:43:53 GMT

پیش‌بینی بارش برف و باران در غرب و جنوب اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۸۹۷۳

پیش‌بینی بارش برف و باران در غرب و جنوب اصفهان

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش برف و باران در غرب و جنوب استان خبر داد و گفت از بعدازظهر فردا وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در سطح استان و در مناطق شرقی وزش باد همراه با گرد و خاک محلی و طوفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز و فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از اواخر وقت فردا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مدت وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان صاف تا کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد و در نیمه غربی و جنوب استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در ساعات اولیه روز تا اوایل وقت فردا پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان افزود: طی روز پنجشنبه بارش برف و باران در غرب و جنوب استان و با شدت کمتر در سایر مناطق ادامه دارد. همچنین از بعدازظهر فردا وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در سطح استان و در مناطق شرقی وزش باد همراه با گرد و خاک محلی و طوفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی از افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای کمینه دمای هوای اصفهان خبر داد و گفت: حداکثر دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده به ۱۴ درجه سانتی‌گراد و حداقل دما به ۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: در این مدت سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با دمای ۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و گرم‌ترین نقطه استان زواره اردستان با ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها از امروز بعدازظهر از غرب استان شروع می‌شود و تا فردا ادامه دارد، گفت: بارش سبکی برای شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود، اما بیشتر بارش‌ها در جنوب و غرب است و در نیمه شرقی و تا حدودی مرکزی بارش‌های سبک و پراکنده داریم.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در استان در روز پنجشنبه اشاره  و خاطرنشان کرد: کیفیت هوای اصفهان امروز تا اوایل وقت فردا برای گروه‌های حساس ناسالم است، اما با وزش باد، کیفیت هوا تا چند روز آینده سالم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آلودگی هوا وزش باد هواشناسي بارش باران و برف بارش برف و باران درجه سانتی گراد پیش بینی می شود وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)

(تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد